Εγκατάσταση λογισμικού

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ

Εγκατάσταση λογισμικού

Καλησπέρα
Ζήτησαν από το γιο μου στο γυμνάσιο, να εγκαταστήσει το λογισμικό σας, για
το μάθημα της πληροφορικής (ωραία ελευθερία επιλογής, αλλά, τί να
κάνουμε?).Προσπαθώ να το κατεβάσω σ'ένα laptop με win7 64bit, αλλά, δεν
ολοκληρώνεται η διαδικασία.
μήπως μπορείτε να μου πείτε τί πρέπει να κάνω?
Ευχαριστώ
Φιλικά
Κώστας Αθάνατος

Epaminondas Diamantopoulos Epaminondas Diamantopoulos

Re: [el-users] Εγκατάσταση λογισμικού

 Η λήψη για το Win7 μπορεί να γίνει από εδώ: http://download.documentfoundation.org/libreoffice/stable/6.2.0/win/x86_64/LibreOffice_6.2.0_Win_x64.msi

Καλό είναι (όχι απαραίτητο) να κάνετε λήψη και εγκατάσταση τα αντίστοιχα αρχεία βοήθειας: http://download.documentfoundation.org/libreoffice/stable/6.2.0/win/x86_64/LibreOffice_6.2.0_Win_x64_helppack_el.msi
Μετά τη λήψη κάθε αρχείου πρέπει να κάνετε διπλό κλικ στο αρχείο και να ακολουθήσετε τα βήματα του διαλόγου που θα εμφανιστεί.
Ποιο μέρος της διαδικασίας ακολουθήσατε και δεν ολοκληρώθηκε;
    Στις Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2019, 4:27:34 μ.μ. EET, ο χρήστης ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ <[hidden email]> έγραψε:

[...]

Όταν απαντάτε σε κάποιο μήνυμα από τη λίστα να επιλέγετε "Απάντηση σε όλους" για να ανακοινώνεται και στο forum.

Δύο παρατηρήσεις:
1. Πιθανώς πρέπει να γίνει εγκατάσταση με δικαιώματα διαχειριστή. Στο αρχείο εγκατάστασης αντί διπλό κλικ, κάντε δεξί κλικ και επιλογή "Άνοιγμα ως διαχειριστής" (ή όποια παρόμοια επιλογή εμφανίζεται στο μενού)
2. Αν η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε καλά τότε θα πρέπει να υπάρχουν τα σχετικά αρχεία της εφαρμογής στον κατάλογο "C:\Program Files (x86)\LibreOffice <έκδοση>" και τα εκτελέσιμα αρχεία στον κατάλογο "C:\Program Files (x86)\LibreOffice <έκδοση>\program". Υπάρχει ο κατάλογος ή/και τα εκτελέσιμα αρχεία μετά την εγκατάσταση;

 Στις Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2019, 5:46:21 μ.μ. EET, ο χρήστης ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ <[hidden email]> έγραψε:

Ακολουθώ όλη τη διαδικασία, φτάνω στο σημείο να πατήσω και το κουμπί "τέλος" και μετά δεν εμφανίζεται το πρόγραμμα στη επιφάνεια εργασίας.
Λογικά, θα έπρεπε να είχε γίνει εγκατάσταση. Άρα, κάνω και "αναζήτηση προγραμμάτων και αρχείων", αλλά, δεν εμφανίζεται πουθενά.

Φιλικά
Κώστας Αθάνατος

Στις Παρ, 8 Φεβ 2019 στις 5:24 μ.μ., ο/η Epaminondas Diamantopoulos <[hidden email]> έγραψε:

> [...]
> Κώστας Αθάνατος

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ

Οκ θανκ γιου

Στις Παρ, 8 Φεβ 2019 στις 18:05 ο χρήστης Epaminondas Diamantopoulos <
[hidden email]> έγραψε:

Φιλικά
Κώστας Αθάνατος