ερωτηση

ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΚΙΛΚΙΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΚΙΛΚΙΣ

ερωτηση

Παρακαλώ έχω ένα μικρό προβληματάκι στο libre office calc
 Ενώ στο EXCEL   είχα τη δυνατότητα χρησιμοποιώντας στις μακροεντολές τη
σχετική για αυτόματη αρίθμηση  μετά απο διπλό κλικ σε κάποιο κελί εδώ δεν
ξέρω πως γίνεται . Θα μπορούσατε να μου δώσετε μια λύση
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Απαλλαγμένο
από ιούς. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Thanos Thanos

Re: ερωτηση

“Αυτόματη αρίθμηση”, “διπλό κλικ σε κελί” και “μακροεντολές”, δεν μου
λένε κάτι. Δεν νομίζω να γίνεται κατανοητό το πρόβλημά σου, εκτός αν μου
διαφεύγει κάτι.

Περιέγραψε με περισσότερη ακρίβεια το ποια είναι η κατάσταση που έχεις
(π.χ. έχω μια λίστα με αριθμούς, και δίπλα μια άλλη που θέλω να κάνω το
τάδε), τι θέλεις να κάνεις, και το πως προσπαθείς να το κάνεις.

On 1/11/2019 12:59, ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΚΙΛΚΙΣ wrote:
> [...]
> σχετική για αυτόματη αρίθμηση  μετά απο διπλό κλικ σε κάποιο κελί εδώ δεν
> ξέρω πως γίνεται . Θα μπορούσατε να μου δώσετε μια λύση

Thanos Thanos

Re: ερωτηση

Λοιπόν, από την στιγμή που ζητάς την βοήθειά μας, καλό θα είναι να
κατανοήσεις το που στέλνεις αυτά τα μηνύματα.

Πρόκειται για μία “λίστα ταχυδρομείου”. Στις λίστες ταχυδρομείου
στέλνουμε το μήνυμά μας στην λίστα, και το λαμβάνουν όλα τα μέλη της. Οι
λίστες ταχυδρομείου έχουν ένα συγκεκριμένο θέμα συζήτησης. Εδώ
πραγματευόμαστε θέματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες του LO.

Στέλνε λοιπόν τα μηνύματα στο [hidden email] και όχι στα
προσωπικά mails των μελών που απαντούν στα ερωτήματά σου. Αν δεν έμπαινα
στον κόπο να απαντήσω στην λίστα, κανένα από τα άλλα μέλη δεν θα λάμβανε
την απάντησή σου και φυσικά δεν θα είχες και καμιά απάντηση όσον αφορά
το πρόβλημά σου.

Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να σε βοηθήσω με το συγκεκριμένο πρόβλημα διότι
οι γνώσεις μου σε VBA είναι μηδαμινές.

Χρησιμοποίησε όμως σε παρακαλώ την λίστα σωστά!