Ερώτηση

Ioanis Gavakos Ioanis Gavakos

Ερώτηση

Καλησπέρα έχω το libre ofice στον υπολογιστή μου και δεν ξέρω πως να κάνω
εισαγωγή μαθηματικών συμβόλων μπορείτε να με βοηθήσετε?

Epaminondas Diamantopoulos Epaminondas Diamantopoulos

Re: Ερώτηση

 Αν επιλέξεις:

Εισαγωγή -> Αντικείμενο -> Τύπος
τότε θα ανοίξει το παράθυρο εισαγωγής μαθηματικού τύπου. Όσο είναι ανοικτό το παράθυρο αυτό, το κεντρικό μενού αλλάζει και γίνεται κατάλληλο για μαθηματικά σύμβολα (για παράδειγμα αν θέλεις να αλλάξεις το μέγεθος των χαρακτήρων επέλεξε Μορφή -> Μέγεθος Γραμματοσειράς) ενώ αριστερά εμφανίζεται βοηθητικός κατάλογος με τα διαθέσιμα μαθηματικά σύμβολα.
Όταν τελειώσεις την μαθηματική έκφραση, τότε αρκεί να πατήσεις με το ποντίκι έξω από το παράθυρο εισαγωγής τύπου και επανέρχεται το συνηθισμένου μενού.

    Στις Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2020, 4:34:24 μ.μ. EEST, ο χρήστης Ioanis Gavakos <[hidden email]> έγραψε:

 Καλησπέρα έχω το libre ofice στον υπολογιστή μου και δεν ξέρω πως να κάνω
εισαγωγή μαθηματικών συμβόλων μπορείτε να με βοηθήσετε?

Κώστας Οικονόμου Κώστας Οικονόμου

Re: [el-users] Ερώτηση

Φαντάζομαι μιλάς για το Writer. Πας στο μενού «Εισαγωγή» και επιλέγεις
«Ειδικοί χαρακτήρες». Ανοίγει ένα πλαίσιο διαλόγου. Στο πάνω μέρος του
πλαισίου διαλόγου επιλέγεις τη γραμματοσειρά «Symbola». Από εκεί βρίσκεις
το σύμβολο που σε ενδιαφέρει και το εισάγεις πατώντας το κουμπί «Εισαγωγή».
Δεν ξέρω αν έλυσα την απορία σου. Οι οδηγίες αφορούν σύστημα Ubuntu 18.04
και Libreoffice 6.0.7.3.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου

Στις Τετ, 17 Ιουν 2020 στις 4:34 μ.μ., ο/η Ioanis Gavakos <
[hidden email]> έγραψε: