Πως αφαιρούμε λέξεις απο το ελληνικό λεξικό;

G Up G Up

Πως αφαιρούμε λέξεις απο το ελληνικό λεξικό;

Γειά σε όλους!

Έχω το εξής πρόβλημα: παρόμοιες λέξεις με διαφορετική σημασία όπως το επιπλέον και ο επιπλέων (αυτός που επιπλέει) δεν αναγνωρίζονται ως ορθογραφικό λάθος (αφού φυσικά είναι και οι δύο σωστές ανάλογα την περίπτωση). Εγώ όμως χρησιμοποιώ μόνο το επιπλέον αλλά το γράφω λάθως ως επιπλέων με ωμέγα, το οποίο δεν το βρίσκει ο αυτόματος έλεγχος (και επίσης άλλα παρόμοια λάθη). Θα ήθελα λοιπον να αφαιρέσω εντελώς λέξεις όπως "επιπλέων" απο το λεξικό ώστε να εμφανίζονται ως λάθη όποτε τις γράφω. Μπορώ να αλλάξω κάποιο αρχείο του ελληνικού λεξικού για να τις σβήσω; Χρησιμοποιώ LibreOffice 6.4  πάνω σε Windows 10 και δεν γνωρίζω απο πού μπορώ να διαγράψω λέξεις που υπήρχαν ήδη στο λεξικό.

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας