2-Pijltjes niet zichtbaar in LO-Write.png, 1-Pijltjes-in-word-docx.png

Cor de Boer Cor de Boer

2-Pijltjes niet zichtbaar in LO-Write.png, 1-Pijltjes-in-word-docx.png

Ik heb een aantal items met je gedeeld:

2-Pijltjes niet zichtbaar in LO-Write.png
https://drive.google.com/file/d/1ghlC6QC_mUi2Po2kADuTOgzkqDQFbTg1/view?usp=sharing&ts=5e43f656

1-Pijltjes-in-word-docx.png
https://drive.google.com/file/d/1nt3q_k00mAKPDUqXdRhvOLmBq91eiIDJ/view?usp=sharing&ts=5e43f656

Dit zijn geen bijlagen. De items zijn online opgeslagen. Klik op de
bovenstaande links om de items te openen.

De twee "snapjes" uit de twee documenten.
Die van word met pijltjes en in LO-Write zijn deze niet zichtbaar.

Het kan nog aan de template liggen die gemaakt zijn en ik moet gebruiken.
Ik ga dit nog even specifiek testen met een leeg, geen template,  document.

Indien dit ook niet werkt maak ik een bugmelding aan.

Met vriendelijke groet,
Cor de Boer

Re: 2-Pijltjes niet zichtbaar in LO-Write.png, 1-Pijltjes-in-word-docx.png

Dag Cor,

Cor de Boer (via Google Drive) wrote on 12/02/2020 13:57:
> Ik heb een aantal items met je gedeeld:

> De twee "snapjes" uit de twee documenten.
> Die van word met pijltjes en in LO-Write zijn deze niet zichtbaar.

Dank je.
Dat zijn waarschijnlijk tekenobjecten die LibreOffice ergens verstopt,
of in ieder geval op een andere plaats heeft dan Word.

> Het kan nog aan de template liggen die gemaakt zijn en ik moet gebruiken.

Verwacht ik niet. Het kan aan de verankering liggen, maar..

> Indien dit ook niet werkt maak ik een bugmelding aan.

Dat wil ik je zeer aanbevelen :)