Afbeeldingen, de Galerij en Fontwork

Allen

Aan de Basishandleiding voor LibreOffice, voor LibreOffice versie 6.4 is
hoofdstuk 11, Afbeeldingen, de Galerij en Fontwork, toegevoegd.

De handleidingen voor LibreOffice zijn te vinden op:
https://nl.libreoffice.org/ondersteuning/documentatie/

Met vriendelijk groet,

Kees

Virusvrij.
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Henk van Vroonhoven Henk van Vroonhoven

Re: [nl-discuss] Afbeeldingen, de Galerij en Fontwork

Ik heb een invulbare PDF gemaakt. Erg handig, maar ik weet niet hoe en waar ik het juiste moet invullen. Het invullen gaat goed maar als ik binnen de PDF op de verzendknop druk komt het in concepten in de mail en moet ik het daar definitief verzenden. Kan dit ook direct na loslaten van de muisknop definitief verzonden worden?
Henk van Vroonhoven
--
Verstuurd via de myMail-app voor Android dinsdag, 24 maart 2020, 11:22a.m. +01:00 van Kees Kriek  [hidden email] :

> [...]
< #DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Re: [nl-discuss] Afbeeldingen, de Galerij en Fontwork

Hi Ad

Dank je voor je opmerkzaamheid. Ik heb het aangepast.

En Henk: Deze vraag kun je stellen op
https://ask.libreoffice.org/nl/questions/ of met een nieuwe mail. Niet in
reactie op deze mail

Groeten, Kees