Afdrukvoorbeeld werkt niet goed in Calc

Paul van Tooren Paul van Tooren

Afdrukvoorbeeld werkt niet goed in Calc

Mijne heren,

De optie Afdrukvoorbeeld werkt in Calc 4.1.1.2 niet correct of soms helemaal niet.
Afdrukvoorbeeld werkt wel in Writer.
Kan dit hersteld worden in de komende versie?

Met vriendelijke groeten,

Paul van Tooren

drek drek

Re: Afdrukvoorbeeld werkt niet goed in Calc

Beste Paul,

Dat kan hersteld worden in de komende versie als u een foutmelding (bug
report) maakt.

Groeten, André

Op 17-09-13 09:22 schreef Paul van Tooren:

> [...]
>

> Paul van Tooren

Paul van Tooren Paul van Tooren

Re: Afdrukvoorbeeld werkt niet goed in Calc

Beste André,

Ik probeer regelmatig in te loggen in het Bug-report, maar ik krijg elke
keer een foutmelding.
Ik zou je willen vragen, deze bug zelf te rapporteren aan het Bug-report.

Met vriendelijke groeten,

Paul van Tooren

> [...]

> helemaal niet.
> Afdrukvoorbeeld werkt wel in Writer.
> Kan dit hersteld worden in de komende versie?

deleted

VLB1 VLB1

Re: Afdrukvoorbeeld werkt niet goed in Calc

Beste Paul,

Kan het zijn dat je het Afdrukgebied nog niet gedefinieerd hebt?
Ik heb er namelijk geen last van.

groeten Frank

Op 17-9-2013 19:06, Paul van Tooren schreef:

> [...]
>
> Groeten, André

Paul van Tooren Paul van Tooren

Re: Afdrukvoorbeeld werkt niet goed in Calc

Beste Frank,

Bedankt voor je suggestie, alleen is dat niet het geval.
Ik heb een reeks cellen geselecteerd en dan komt het afdrukvoorbeeld niet op
het scherm.
Het vreemde is, dat als ik de optie Afdrukken gebruik en dan de optie
Geselecteerde cellen
aanklik, de af te drukken deel, wel zichtbaar wordt in het voorbeeld.
Als ik In Extra, Opties, Clac, Afdrukken de optie Alleen geselecteerde
bladen afdrukken uitvink,
wordt er wel een blad weergegeven, alleen niet het blad waar ik dan op werk.
Vreemd is dit wel en het lijkt mij, dat het niet in orde is.
Ik werk met de laatste versie LO 4.1.1.2 van 29-8-2013
Vandaar mijn verzoek om een reparatie van deze fout in het programma.

Met vriendelijke groeten,

Paul van Tooren

> [...]

> Beste Paul,
>
> Dat kan hersteld worden in de komende versie als u een foutmelding (bug

deleted