Βοήθεια για την Τεκμηρίωση του Base

Dimitrios Chronakis Dimitrios Chronakis

Βοήθεια για την Τεκμηρίωση του Base

Ψάχνω για την τεκμηρίωση δηλ. το: Κεφάλαιο 8 - Αρχίζοντας με το Base (ODT) (PDF), για να ξεκινήσω με το Base του LibreOffice, στα ελληνικά.
Θα ήμουν ευγνώμων να με βοηθήσει κάποιος.

Στην ιστοσελίδα της τεκμηρίωσης του LibreOffice  δεν μπορώ να κατεβάσω το αρχείο.
Ευχαριστώ,
Χρονάκης Δημήτριος

Κώστας Οικονόμου Κώστας Οικονόμου

Re: [el-users] Βοήθεια για την Τεκμηρίωση του Base

Φίλε Δημήτρη,

Χρόνια πολλά. Έχω κατεβασμένο σε αγγλική γλώσσα το εγχειρίδιο του Base 4.0
ολόκληρο, στο οποίο περιλαμβάνεται και το κεφάλαιο 8. Το επισυνάπτω όπως
είναι. Ξέρω ότι αναφέρεται σε παλαιότερη έκδοση από αυτή που πιθανότητα
χρησιμοποιείς, αλλά ελπίζω να σου φανεί χρήσιμη.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου

Στις Κυρ, 19 Απρ 2020 στις 3:30 μ.μ., ο/η Dimitrios Chronakis <
[hidden email]> έγραψε: