Bepaalde regels niet afdrukken

Paul Kinwel Paul Kinwel

Bepaalde regels niet afdrukken

Hallo,

Ik ben in calc een factuur aan het maken. Ik heb maar een klein aantal
producten die ik allemaal onder elkaar heb staan. Als ik bij een product
het aantal vermeld, wordt verder alles ingevuld van bedragen en btw enz.

Alleen bij het afdrukken van de factuur worden ook de producten vermeld
die niet gekocht zijn.

Is het mogelijk dat een hele regel niet wordt afgedrukt als het aantal
(wat in een aparte cel staat) nul is?

m. vr. gr. Paul

VLB1 VLB1

Re: Bepaalde regels niet afdrukken

Beste Paul,

Je zou naar mijn idee met voorwaardelijke opmaak kunnen werken.
Succes.

Frank

Op 13-03-15 om 17:20 schreef Paul Kinwel:

> [...]
> vermeld die niet gekocht zijn.
>
> Is het mogelijk dat een hele regel niet wordt afgedrukt als het aantal

Koen van Venetië Koen van Venetië

tekst op beeldscherm

L.S.,

Ik wil graag in Writer de pagina’s onder elkaar zien en niet twee bij twee onder elkaar. Hoe moet dat?

met vriendelijke groet,

Koen van Venetië

www.jazzgigs.cc
www.regentenkamer.nl
www.budgetwebhosting.nl
www.muziekschoolypenburg.nl
www.voorall.nl

Jan_Kol Jan_Kol

Re: tekst op beeldscherm

Klik op het procentengetal dat de weergave grootte aangeeft, helemaal
rechts onderin het venster van LO Writer
Er opent dan een pop-up vensterje en kies daarin in de rechterkolom
"Enkele pagina".  Dat is wat ik te bieden heb om je probleem op te
lossen....

Jan

Koen van Venetië schreef op 15-03-2015 om 14:29:

> L.S.,
>
> Ik wil graag in Writer de pagina’s onder elkaar zien en niet twee bij twee onder elkaar. Hoe moet dat?

> [...]

Werkt! bedankt!!!

> [...]

> Jan

> All messages sent to this list will be publicly archived and cannot be deleted

probleem met .doc document HELP!!

L.S.,

Ik verzend wekelijks met mijn Apple iMac het programma van de Regentenkamer Den Haag naar de pers; nu hebben we het 25 jarig bestaan en nu heb ik problemen met de tabel ...

Ik krijg zoals elke week een .doc Word document (een tabel) binnen op mijn iMac, gaat altijd goed maar nu was het niet zo mooi gemaakt. Ik zoals altijd met Libre Office (is dat Writer? staat nergens) openen en ik zie maar de helft van de tabel (bovenste afbeelding). Ik klik op BEELD en zie dat hij op afdruk-layout staat…..
Als ik hem op web-layout zet dan zie ik wel de hele tabel (onderste afbeelding). Als ik nu kijk wat ik verzonden heb word ik niet blij: de verkeerde….
Normaal werkt alles goed en nu ineens, nu ik haast heb, niet???

Ik zie dit bij afdruk-layout: ziet er niet uit! Tekst valt rechts weg en stopt op de helft (van boven naar beneden)

En bij web-layout dit: hier staat de gehele tabel wel goed! (u ziet hier maar een gedeelte van de tabel)

Wie kan mij helpen??