Dick Stomp heeft Pijltjes met je gedeeld

Tom Morton (via Dropbox) Tom Morton (via Dropbox)

Dick Stomp heeft Pijltjes met je gedeeld

Hallo,

Dick Stomp ([hidden email]) heeft je uitgenodigd voor Pijltjes .
Bericht van Dick:
 Beste mensen,&#10;Hierbij link &#10;https&#58;&#47;&#47;www.<span>dropbox</span>.com&#47;sh&#47;hb3virkw44qlya9&#47;AACI-oFBscgKT02gK8xyAoT4a&#63;dl&#61;0 &#10;naar map Pijltjes met twee bestanden om te bekijken.&#10;Met groet,&#10;Dick Stomp

 Weergeven in Dropbox[1]

Word lid van Dropbox zodat je meer kunt doen met dit soort gedeelde bestanden.

   Georganiseerd blijven
  Bewaar bestanden en cloudmateriaal, zoals Google Documenten, op één plek.         Samenwerken
  Blijf in contact met je team met de tools die je dagelijks naast je bestanden gebruikt.         Snel informatie vinden
  Je ziet de relevante bestanden meteen als je ze nodig hebt.

[1]: https://www.dropbox.com/l/scl/AAD_kWvMo_FkN45DXwyljpwhV90j7fLf1CY

Re: Dick Stomp heeft Pijltjes met je gedeeld

Dag allen,

Excuses, dit had niet op de lijst moeten verschijnen.

Dick wil je zoiets in het vervolg ajb anders aanpakken :)
Gewoon zelf een link posten ofzo?

dank!
Cor

Dropbox wrote on 13/02/2020 09:38:

> [...]
>
>  Weergeven in Dropbox[1]
>
> Word lid van Dropbox zodat je meer kunt doen met dit soort gedeelde bestanden.

Cor de Boer Cor de Boer

Re: Dick Stomp heeft Pijltjes met je gedeeld

Dag Cor.
Kun je aangeven op welke wijze  wij als users bijlagen kunnen delen?
Deze kunnen niet per email worden verzonden.

Mijn excuses dat ik dit op deze wijze gedeeld heb.

Met vriendelijke groet.,
Cor de Boer

Alex Plantema Alex Plantema

> [...]

> &#10;naar map Pijltjes met twee bestanden om te bekijken.&#10;Met

Dit had er moeten staan https://www.dropbox.com/sh/hb3virkw44qlya9/AACI-oFBscgKT02gK8xyAoT4a?dl=0

Alex.

Re: Dick Stomp heeft Pijltjes met je gedeeld

Dag Cor,

Cor de Boer wrote on 13/02/2020 10:08:

> Kun je aangeven op welke wijze  wij als users bijlagen kunnen delen?
> Deze kunnen niet per email worden verzonden.

Ik heb zelf een Nextcloud service, waarvoor ik betaal (in combinatie met
Collabora/LibreOffice Online).
Leden van Ther Document Foundation hebben ook toegang tot een Nextcloud
installatie.

Er zijn ook diensten die je kunt gebruiken zonder betalen (die verdienen
met reclame en gegegevens):
Ik zie er enkele in dit artikel:
 https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/manieren-om-gratis-grote-bestanden-te-versturen-63563/

Re: Dick Stomp heeft Pijltjes met je gedeeld

Het volgende:
de dropbox-link is volledig functioneel nu. Maar....
Als ik hem open met LO op mijn linux-laptop krijg ik van alles te zien
maar het spreekt me niet aan. LO laat een heleboel "noties" zien enzo.
De raarste dingen...
Daarna heb ik mijn geluk beproefd op onze Windows (10) machine. Zelfde
verhaal bij LO en Word (helemaal een chique échte) vond dat het
docx-bestand "beschadigd" was, kon het niet repareren en ook niet
openen. Datzelfde gedrag vertoonde Word ook met het .odt-bestand.
Wellicht zijn hier andere dingen aan de hand?