FOSSDEM

Rob Westein-3 Rob Westein-3

FOSSDEM

Goedemorgen,
op 2 February wordt FOSSDEM (https://fosdem.org/2019/) georganisseerd.
Er worden presentaties gegeven over ontwikkelingen binnen LibreOffice oa in de Open Document Editors Devroom (https://fosdem.org/2019/schedule/track/open_document_editors/)
Ik heb plannen om te gaan... wie gaat er nog meer?
/Rob

Re: FOSSDEM

Hi Rob,

Rob Westein wrote on 1/22/19 9:37 AM:

> [...]
> Ik heb plannen om te gaan... wie gaat er nog meer?

Ik zal er - ijs en weder dienende - ook zijn.
Zie je graag daar!

Re: FOSSDEM

hé Rob, Ik heb toch wel zin om er heen te gaan. Zaterdag twee februari. Heb
jij daar een heel programma of ga je gewoon kijken? Tegenwoordig kan je van
Breda uit meteen naar Brussel. Als je dat gezellig vindt zouden we elkaar
in die trein kunnen ontmoeten.
Ik heb totaal geen programma. Maar het is leuk om heen te gaan lijkt me..
Pieter

Op di 22 jan. 2019 09:37 schreef Rob Westein <[hidden email]:

> [...]
> https://fosdem.org/2019/schedule/track/open_document_editors/)
> Ik heb plannen om te gaan... wie gaat er nog meer?

Re: FOSSDEM / FOSDEM

pieter kristensen wrote on 1/28/19 6:58 PM:
> [...]
> in die trein kunnen ontmoeten.
> Ik heb totaal geen programma. Maar het is leuk om heen te gaan lijkt me..

Om twijfelaars te helpen:
Op zaterdag de 2e is er een social diner
Zie
  https://wiki.documentfoundation.org/Events/2019/FOSDEM
Opgeven uiterlijk de 31 op de wiki!

Uiteraard zijn er mensen genoeg die je helpen de plek te vinden - het is
even van FOSDEM zelf af.

groet,

Re: FOSSDEM / FOSDEM

Bijzonder... een diner. Maar ik heb de tweede 's avonds ook nog iets. Dus dan ben ik er niet meer. Wel een mooi initiatief!