Get involved

Rob Westein-3 Rob Westein-3

Get involved

Hoi,

Ik weet niet hoeveel mensen het "get involved" topic hebben gevolgd op
het libo-marketing-priv lijst... het resultaat daarvan staat in de post
hieronder:

https://blog.documentfoundation.org/blog/2018/09/11/four-ways-you-can-make-libreoffice-even-better/

Heeft er iemand al een vertaling gemaakt hiervan, zo nee dan ga ik dit
morgen doen, en publiceer ik het her en der. Vanavond geen tijd.

Ben eindelijk ook bezig een artikel te schrijven voor
libreoffice-blog.nl over "veilige modus" of beheer van je gebruikers
profiel in LO.

Groet,

Rob

Rob Westein-3 Rob Westein-3

Re: Get involved

Ohhh zie net een berichtje voorbijkomen dat het ontwerp op de
lokalisatie-lijst is gezet om te worden vertaald...
Helaas ben ik geen lid van deze lijst...

Als iemand tijd heeft om het te vertalen, be my guest... dan zorg ik
voor de publicatie... indien het vanavond vertaald kan worden dan aub
het bron-bestand naar mij sturen, dan ga ik er morgen mee aan de slag..

/Rob

On 11-09-18 18:18, Rob Westein wrote:

> [...]
>
> Ben eindelijk ook bezig een artikel te schrijven voor
> libreoffice-blog.nl over "veilige modus" of beheer van je gebruikers

Re: Get involved

Hoi Rob,

Hebben we haast? Ik wil zondag graag wet helpen.
Nu nog wat voorbereiden voor het publiek morgen in Utrecht.
(Ben daar trouwens niet al in de morgen, want in huis zijn wat
noodzakelijke stoffige activiteiten gepland..)

zie je morgen ?!
& groet,
Cor

- http://www.nouenoff.nl / https://www.mijnclouoffice.nl