Handleiding voor Math

AllenDe ‘Handleiding voor Math’ voor LibreOffice 5.4 is (als een
volledig boek) gepubliceerd.
Dit boek is gepubliceerd zowel in PDF als in EPUB. Dient wel vermeld
te worden dat niet alle apps voor het lezen van EPUB de handleiding
even duidelijk leesbaar maken. Dit wordt deels veroorzaakt door het
nog inontwikkeling zijn van de EPUB-converter van LibreOffice, maar
ook doordat niet alle apps even goed zijn. De beste ervaring met het
lezen van dit boek in EPUB heb ik momenteel met de app Calibre
(ReadEra) en dan in de instellingen ‘Enkele kolom mode’ aanzetten.
Graag hoor ik van anderen de ervaring met EPUB.
De handleidingen voor LibreOffice zijn te vinden
op:https://nl.libreoffice.org/ondersteuning/documentatie/

Met vriendelijk groet,Kees

Virusvrij.
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>