Handleidingen LibreOffice momenteel niet beschikbaar

Handleidingen LibreOffice momenteel niet beschikbaar

Allen

Op dit moment is er een probleem met de opslaglocatie van de
LibreOffice-bestanden.
Daardoor zijn de handleidingen nu niet opvraagbaar op de documentatiepagina
van LibreOffice.
Zodra het probleem opgelost is zal ik dit weer hier melden.

Met vriendelijke groet,
Kees

Re: Handleidingen LibreOffice momenteel niet beschikbaar

Allen

Het probleem met de opslag van documenten is opgelost.
De handleidingen zijn weer op te vragen op de documentenpagina van
LibreOffice.

Met vriendelijke groet,
Kees