INSerial-lisäosa Calciin

Risto I. Jääskeläinen Risto I. Jääskeläinen

INSerial-lisäosa Calciin

Hei!

Tuli laadittua tuollainen lisäosa. En selosta sitä sen enempää, mutta jos se vaikuttaa epäselvältä, vika on "tuotteistuksessa" ja pitää korjata. Löytyy siis http://extensions.openoffice.org/ ja ehkä nopeiden "Most Recent" -linkistä.  Pyydän siis koeajamaan LibreOfficessa ja antamaan kriittistä palautetta. Ainakin itse olen saanut poistettuakin asennetun INSerial-lisäosapaketin normaalilla tavalla.

Tähän littyy nyt sellainenkin seikka, että keskimäärin toistaiseksi lisäosat toiminevat molemmissa kilpailevissa paketeissa (siis LibreOfficessa ja Apache OpenOffice (Incubating)-ohjelmassa. Niin ei kait niitä kannata kahdessa paikassa ylläpitää?

t. Risto

--
Tutustu Saunalahden edullisiin liittymiin osoitteessa http://www.saunalahtifi/

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail [hidden email]
Ohjeita viestien laadintaan: http://wiki.documentfoundation.org/Netiquette
Listalle lähetetyt viestit arkistoidaan julkisesti, eikä niitä voi poistaa
Harri Pitkänen Harri Pitkänen

Re: INSerial-lisäosa Calciin

On Friday 03 August 2012, Risto I. Jääskeläinen wrote:
> [...]
> kriittistä palautetta. Ainakin itse olen saanut poistettuakin asennetun
> INSerial-lisäosapaketin normaalilla tavalla.

Hienoa! Näyttäisi toimivan ihan hyvin LibreOfficen versiossa 3.5. Asennus ja
asennuksen poistaminen onnistuvat nekin ongelmitta.

> [...]
> LibreOfficessa ja Apache OpenOffice (Incubating)-ohjelmassa. Niin ei kait
> niitä kannata kahdessa paikassa ylläpitää?

Ei varmaankaan vielä tarvitse. Toki käyttäjien on ne helpompi löytää, jos ne
löytyvät molemmista paikoista. Toisaalta Googlellahan suurin osa näitäkin
etsii, ja silloin yksi paikka riittää.

Harri