Kopiëren van beveiliging

Joop Joop

Kopiëren van beveiliging

Beste allen,Ik gebruik een aantal omvangrijke formulieren in diverse
      werkbladen.Omdat daar nu ook anderen in gaan werken, en ik gemerkt heb dat
      die af en toe in cellen gaan tikken in informatie geven of een
      kopje bevatten, wil ik dat soort cellen beveiligen, zodat daarin
      niets ingevuld kan worden.Om nieuwe formulieren toe te voegen, worden ze gekopieerd, soms
      binnen hetzelfde werkblad, soms op een nieuw werkblad.Probleem: de stand van de beveiliging (al dan niet beveiligd) van
      de cellen kopieert niet mee. Da's niet leuk. Want dan zou ik voor
      elk formulier alles steeds opnieuw moeten beveiligen. Dat kan niet
      want de grote formulieren beslaan een paar schermen en van die
      formulieren worden er een groot aantal opn dag gebruikt.Ik zag nog geen oplossing. Een van jullie wel?Groet, Joop

Re: Kopiëren van beveiliging

Dag Joop,

Joop wrote (15-05-13 15:28)

> [...] Probleem: de
> stand van de beveiliging (al dan niet beveiligd) van de cellen
> kopieert niet mee. Da's niet leuk. Want dan zou ik voor elk formulier
> alles steeds opnieuw moeten beveiligen. [...]

Oplossing: opmaakprofielen voor de cellen die al dan niet beveiligd
zijn. Die worden mee gekopieerd naar andere bladen / documenten.

vr groet,

  - Cor
  - http://nl.libreoffice.org
  - www.librelex.org

VLB1 VLB1

Re: Kopiëren van beveiliging

Beste Joop,

Bij mij blijft de beveiliging in takt bij kopiëren.
Ik weet niet waar het precies verkeerd gaat?

groeten Frank