LO calc opslaan van grafiek

Aleidus Aalderink Aleidus Aalderink

LO calc opslaan van grafiek

Beste mensen,

Ben nu al een paar dagen bezig een oplossing te zoeken. Voor een
charitatieve instelling ben ik een statiek aan het bewerken waarbij de
vorige persoon dit met MS Office excel bewerkte en die taak nu heb
overgenomen. Mijn kennis hierin is wat beperkt en mogelijk zie ik iets
niet en hoop nu op een hint om dit op te lossen. Daarvoor alvast mijn dank.

Het gemakkelijst is hierbij meegaande voorbeelden waarbij de ene pagina
voor opslag laat zien en andere na opslag. Het verschil is dst het de
labels op de X-as wegvalt en grafiek omdraait. Wat is hier mis en hoe
kan ik dat oplossen.

Graag zie ik hier een oplossing tegemoet,

mvg Aleidus

Re: LO calc opslaan van grafiek

Dick Stomp wrote on 2/9/19 12:25 PM:
> De bijlagen zijn niet meegekomen...

En dat is niet voor het eerst :) Sterker nog: er zijn nog nooit bijlagen
meegezonden op deze lijst. En het is al regelmatig genoemd ..