LibO 64-bittinen, ohjeet?

Risto I. Jääskeläinen Risto I. Jääskeläinen

LibO 64-bittinen, ohjeet?

Hei!
Asensin LibreOfficen 64-bittiseen Linux Mint 13:sta ihan
käyttöjärjestelmän vakiotoiminnolla, tosin aiemman poiston jälkeen.
Toimii räväkästi, mutta ohje näkyy vain englanniksi, vaikka ainakin
ohjelmahallinto Mintissä näyttäisi Libreoffice-help-fi asennetulta.

Käyttöliittymä on suomeksi ja kaikki mahdolliset asetukset samoin.

Voi olla, että olen sössinyt Mintin asetukset, mutta jos samaa vikaa on
muillakin 64-bittisillä, niin sitten ...

t. Risto

__
Tutustu Saunalahden edullisiin liittymiin osoitteessa http://www.saunalahtifi/

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail [hidden email]
Ohjeita viestien laadintaan: http://wiki.documentfoundation.org/Netiquette
Listalle lähetetyt viestit arkistoidaan julkisesti, eikä niitä voi poistaa
Harri Pitkänen Harri Pitkänen

Re: LibO 64-bittinen, ohjeet?

pe 13.7.2012 22:19 Risto I. Jääskeläinen kirjoitti:
> [...]
>
> Voi olla, että olen sössinyt Mintin asetukset, mutta jos samaa vikaa on
> muillakin 64-bittisillä, niin sitten ...

Ei ole samaa vikaa ainakaan 64-bittisessä Debianissa. Ohjeet ovat siellä
muistaakseni aina näkyneet suomeksi kuten pitääkin.

Harri