LibreOffice 3.5.3 beschikbaar

Beste lezers,

Voor wie het nog niet ergens had gelezen:

https://wiki.documentfoundation.org/NL/Aankondigingen#LibreOffice_3.5.3_beschikbaar_-_Record_aantal_nieuwe_bijdragers_en_tien_Google_Summer_of_Code_projecten

vr. groeten,

--
  - Cor
  - http://nl.libreoffice.org

VLB1 VLB1

Re: LibreOffice 3.5.3 beschikbaar

Beste Cor,

Heb de nieuwe versie geïnstalleerd, maar moet tot op heden opmerken dat
de gemelde issue nr. 46250 bij versie 3.5.0 met kopiëren van meerdere
kolommen in calc nog steeds niet is opgelost.
Mede doordat ik hier veel gebruik van maakte is dit best een vervelend iets.

Is er een mogelijkheid dit issue meer onder de aandacht te krijgen dat
deze in een volgende versie is opgelost?
Zie graag je reactie.

Groet Frank

Op 3-5-2012 11:20, Cor Nouws schreef:
> Beste lezers,
>
> Voor wie het nog niet ergens had gelezen:

> [...]

voortgang Issue 46250 WAS Re: [nl-users] LibreOffice 3.5.3 beschikbaar

Beste Frank,

VLB1 wrote (03-05-12 18:24)

> [...]
> kolommen in calc nog steeds niet is opgelost.
> Mede doordat ik hier veel gebruik van maakte is dit best een vervelend

Kan ik me voorstellen.
(Het is neem ik aan geen mogelijkheid om de hele rijen te kopiëren en
plakken..)

> Is er een mogelijkheid dit issue meer onder de aandacht te krijgen dat
> deze in een volgende versie is opgelost?

Zekerheid daarover is moeilijk te geven. Er zijn veel dingen die
aandacht vragen, zowel met verbeteringen als nieuwe zaken...

Wat helpt en belangrijk is, is in het veld "Keywords" het woord
"regression" plaatsen - zover ik weet was het in versie 3.4 toch goed hè.

Verder is er blijkbaar geen andere melding van gemaakt - fouten waar
veel mensen tegenaan lopen, hebben vaak "Duplicates" in de database.

Je zou ook kunnen testen of het probleem ook bestaat in de meest recente
Daily build: http://dev-builds.libreoffice.org/daily/
Dat zou je dan in de issue kunnen melden.

Je zou ook kunnen mailen naar de libreOffice-QA lijst, om te vragen of
anderen de issue in hun systeem kunnen testen:
[hidden email]
(Zal wel positief worden bevestigd, maar geeft in ieder geval aandacht).

Helpt dit?

vr. groeten,
--
  - Cor
  - http://nl.libreoffice.org

VLB1 VLB1

Re: voortgang Issue 46250 WAS Re: [nl-users] LibreOffice 3.5.3 beschikbaar

Beste Cor,

Bedankt voor je suggesties en ga kijken of dat helpt.
Ja klopt in versie 3.4 was alles oké en vanaf versie 3.5 niet meer.

Groet Frank