LibreOffice 4.0.4 voor Windows corrupt?

Beste lezers,

Via via vernam ik van iemand die een probleem had met de
Nederlandstalige LibreOffice 4.0.4 op Windows 7: libreoffice1.cab corrupted.
De Engelstalige installeerde zonder probleem.

Heeft iemand anders / hebben anderen dat ook ?

vr. groeten,
Cor
  - die meest op Ubuntu zit dus niet zo makkelijk Windows test ;)

--
  - Cor Nouws
  - http://nl.libreoffice.org

John Bakker John Bakker

Re: LibreOffice 4.0.4 voor Windows corrupt?

Op 2-7-2013 16:44, Cor Nouws schreef:

> [...]
>
> vr. groeten,
> Cor
>  - die meest op Ubuntu zit dus niet zo makkelijk Windows test ;)

ik heb geen problemen ondervonden met installeren op W7 ander dan de
spellingscontrole

gr john

Re: LibreOffice 4.0.4 voor Windows corrupt?

Hoi Cor

Ik heb LibreOffice Versie 4.0.4.2 .4.2 (Bouw-id:
9e9821abd0ffdbc09cd8c52eaa574fa09eb08f2) zonder problemen op Windows 7
draaien.

Groetjes, Kees

Op 2 juli 2013 16:44 schreef Cor Nouws <[hidden email]> het volgende:

> [...]
>  - Cor Nouws
>  - http://nl.libreoffice.org
>  - The Document Foundation Membership Committee Member

VLB1 VLB1

Re: LibreOffice 4.0.4 voor Windows corrupt?

Ik ook.
Had wel wat problemen met downloaden en moest dat 3 keer opnieuw doen,
voordat deze volledig goed gedownload was.
Het probleem was dat het bestand niet geheel gedownload werd.

groeten Frank

VLB1 VLB1

> [...]

voordat deze volledig goed gedownload was.
Het probleem was dat het bestand niet geheel gedownload werd.

H.C. van der Burg-2 H.C. van der Burg-2

RE: LibreOffice 4.0.4 voor Windows corrupt?

Hallo Cor,

Bij mij draait dezelfde versie als die van Kees Kriek zonder problemen op Windows7.

Groetjes, Henk van der Burg

> [...]

>  - The Document Foundation Membership Committee Member

> breoffice.org/nl/users/> All messages sent to this list will be

Paul van Tooren Paul van Tooren

Re: LibreOffice 4.0.4 voor Windows corrupt?

Beste Cor,

Ik heb inderdaad problemen gehad met versie 4.04.
Ik gebruik nu weer 4.03 en die bevalt goed
Ik heb niet gekeken welk bestand de oorzaak was, maar dat kan het door jou
genoemde bestand zijn.

Met vriendelijke groeten,

Paul van Tooren.

Theo van Nunen Theo van Nunen

Re: LibreOffice 4.0.4 voor Windows corrupt?

Beste lezers
Er is een tijdelijke oplossing weer geven in
http://listarchives.libreoffice.org/nl/users/msg02723.html
Ik heb uit de versie 3.6 de map dict-nl opgehaald en staat nu ook voor
jullie klaar om op de halen in de onderstaande koppeling.
https://www.dropbox.com/s/l68etz00hs03qjj/dict-nl.zip
Tot het in de volgende versie is opgelostlaat ik deze map in de dropbox
staan.
Vervang de bestaande map onder de program files
libreoffice4.0/share/extensions/dict-nlde bestaande map door dict-nl en
het probleem is opgelost.

groeten Theo