LibreOffice conferentie in Almeria

Leo Moons-3 Leo Moons-3

LibreOffice conferentie in Almeria

Beste vrienden,

Ik ben zinnens om naar de conferentie in Almeria te gaan, die doorgaat
van 10 tot 13 september. Ook dit jaar wil ik een appartement(je) huren,
zijn er geïnteresseerden om de kosten te delen?

Ben momenteel bezig uit te zoeken om op een milieuvriendelijke manier
naar ginds te reizen, zoekt er iemand mee?

Vriendelijke groeten

Leo

Rob Westein-3 Rob Westein-3

Re: LibreOffice conferentie in Almeria

Hoi Leo,

heb al andere verplichtingen in die tijd, dus moet weer overslaan

/Rob

On 15-06-19 10:49, Leo Moons wrote:

> [...]
>
> Ben momenteel bezig uit te zoeken om op een milieuvriendelijke manier
> naar ginds te reizen, zoekt er iemand mee?

Beste vriend Leo,

Leo Moons wrote on 6/15/19 10:49 AM:

> Ik ben zinnens om naar de conferentie in Almeria te gaan, die doorgaat

Da's leuk; gaan we elkaar waarschijnlijk zien :)

> van 10 tot 13 september. Ook dit jaar wil ik een appartement(je) huren,
> zijn er geïnteresseerden om de kosten te delen?

Laten we overleggen. Mogelijk ga ik verblijven in een gezamenlijk
georganiseerd verblijf met een andere groep uit TDF.

> Ben momenteel bezig uit te zoeken om op een milieuvriendelijke manier
> naar ginds te reizen, zoekt er iemand mee?

Het liefst zou ik fietsen. Maar gezien de tijd die ik zeer hard moet
steken in het verdienen van centjes, lijkt dat niet zo reëel :)
Is met 'n groep in de auto schoner dan per vliegtuig? Laten we kijken.
Heel goed dat je het ter berde brengt!
Het nadenken over en daarnaar handelen, moeten we echt inbedden in ons
leven ;)

groetjes,

Op za 15 jun. 2019 om 23:53 schreef Cor Nouws <[hidden email]>:

> [...]
> Heel goed dat je het ter berde brengt!
> Het nadenken over en daarnaar handelen, moeten we echt inbedden in ons

Haha, das een goeie :-)