LibreOffice suomenkieliseksi macOS

Petteri Kaipainen Petteri Kaipainen

LibreOffice suomenkieliseksi macOS

Hei,

Miten saan asennettua suomenkielisen kielipaketin macOS Hight Sierra
käyttöjärjestelmään tarkoitettuun LibreOfficeen? Olen yrittänyt vaikka
mitä keinoja, mutta en ole saanut sitä suomenkieliseksi.

--
Ystävällisin terveisin,

Petteri Kaipainen
Margareetanpolku 1 D 45
00810 Helsinki
p. 045 7877 2944
[hidden email]

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail [hidden email]
Ohjeita viestien laadintaan: https://wiki.documentfoundation.org/Netiquette
Petteri Kaipainen Petteri Kaipainen

Re: LibreOffice suomenkieliseksi macOS

Hei,

Tämähän tulee kaikille kun kirjoittaa vastaanottajaksi
[hidden email]*. *

Olen ladannut Maciin LibreOffice kyllä suomenkieliseltä sivulta, mutta
se silti tulee englanniksi, vaikka minulla onkin Mac suomenkielisenä.

Olen ohjeen mukaan myös katsonut, mutta en oikein ymmärrä ohjetta
kunnolla. LibreOfficen olen kyllä siis asentanut Macille, mutta pitää
erikseen ladata tosiaan kielipkaetti, että sen saa Macissä
suomenkieliseksi.

Ystävällisin terveisin / Med vänliga hälsningar / Best Regards,

Petteri Kaipainen
Margareetanpolku 1 D 45
FI-00810 Helsinki
p.+358 45 7877 2944