LibreOffice

Paul van der Vlis Paul van der Vlis

LibreOffice

Hallo,

Een klant van me gebruikt LibreOffice onder Windows, het starten blijft
steken in het splash-scherm.

Ik heb hem al gevraagd om %APPDATA%\libreoffice een andere naam te
geven, hij heeft dat gedaan maar het probleem blijft.

LibreOffice start wel in de "safe mode".

Wie weet wat te doen?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis

https://www.vandervlis.nl/

RE: LibreOffice

Opnieuw installeren lijkt mezeker te proberen maar ik zou ook opnieuw downloaden. Misschien was de download niet goed. Als je dan "installeert" biedt het programma ook de mogelijkheid "repareren". Dat is altijd te proberen

Op 7 december 2017 om 17:29 schreef Paul van der Vlis <[hidden email]>:

> [...]
> Paul van der Vlis
>

> --
> Paul van der Vlis Linux systeembeheer Groningen

Re: LibreOffice

Hi Paul,

Paul van der Vlis wrote on 07-12-17 17:29:

> Wie weet wat te doen?

Op versie van OS en LibreOffice zoeken in bugzilla. Misschien is er net
een combi die een (tijdelijk :) ) probleem heeft.

groetjes

- vrijwilliger http://nl.libreoffice.org
- volunteer http://www.libreoffice.org
- The Document Foundation Membership Committee Member