Mappenvenster in Mozilla Thunderbird

Michel Beekman Michel Beekman

Mappenvenster in Mozilla Thunderbird

L,S.,

Ik werk al jaren onder Windows 7 professional met Mozilla Thunderbird
als programma voor mijn email. Vanavond vond ik plotseling dat de linker
kolom met de verschillende mappen voor inbox, concepten, verstuurd e.d.
was verdwenen. Ik heb geen idee wat ik (verkeerd) heb gedaan en ik zag
geen kans die kolom weer te activeren. Kunt u mij helpen dit probleem op
te lossen?

Met dank voor de moeite en vriendelijke groet,

Michel Beekman

Re: Mappenvenster in Mozilla Thunderbird

Het is natuurlijk eigenlijk geen vraag die op de LibreOffice mailinglist hoort... Je email adres, /[hidden email],[1]/ is dus van een kpn-dochter. Kpn gebruikt voor al die dochters ook "imap". Imap, weet je misschien, zorgt er voor dat AL je emails "in de cloud" (bij kpn) bewaard blijven.
Je kan gewoon je thunderbird gebruikersprofiel wissen. Als je daarna thunderbird opstart "weet hij niks meer". Dan zet je je email account opnieuw op met de account-wizzard van thunderbird en klaar is kees. Je emails zijn allemaal bewaard bij kpn en die komen vanzelf weer terug.
Waar vind je je gebruikersprofiel? /http://kb.mozillazine.org/Profile_folder_-_Thunderbird#Finding_your_profile[2]/ . Je zou wel eventueel je contacten van thunderbird kunnen exporteren (zit in het programma) als csv of ldif. Als je veel contactgroepen hebt aangemaakt bijvoorbeeld. Dan kan je ze in je nieuwe profiel weer importeren.
Dit moet lukken
Pieter

--------
[1] mailto:[hidden email]
[2] http://kb.mozillazine.org/Profile_folder_-_Thunderbird#Finding_your_profile

Theo van Nunen Theo van Nunen

Re: Mappenvenster in Mozilla Thunderbird

Hallo Michel,

Ga naar e menu balk en als je die niet hebt klik dan rechts boven in een
leeg gedeelte en vink menubalk aan.
Ga naar Beeld -> Mappen -> Alle
En je hebt de balk weer terug.
Meer over Thunderbird zie regel 7 in http://tvnunen.000webhostapp.com/