Mooier ontwerp passend??? wie oh wie! Re: document Maak je mooiste werkstuk

Mooier ontwerp passend??? wie oh wie! Re: document Maak je mooiste werkstuk

Beste allen!

Al geruime tijd hebben we een

Kees - zie onder - heeft heel vriendelijk een bijgewerkte versie gemaakt.
  "Maak je mooiste werkstuk met LibreOffice Witter"

Maar eigenlijk zou er best een leuke, mooie voorkant bij het werkstuk
passen..
Kijk eens hoe het nu is:
  https://nextcloud.documentfoundation.org/s/bo8fKwiTw9r83Nf
Zijn er mensen die daar ideeën bij hebben :) ??

Kees Kriek wrote on 01/03/2019 09:56:
> Hi Cor
>
> Ik heb de opmaak van de handleiding consistent gemaakt met de overige
> handleidingen voor LO. Ook heb ik hier en daar wat aangepast en de
> menuverwijzingen aangepast op LO 6.2.
> Ik hoor wel of je het hier mee eens bent.

Ivo ten Hagen Ivo ten Hagen

Re: Mooier ontwerp passend??? wie oh wie! Re: document Maak je mooiste werkstuk

Fraai werkstuk, meteen weer ideeën opgedaan. Dank

Met vriendelijke groet
Ivo ten Hagen