NIEMOŻNOŚĆ UŻYWANIA Z LIBRE OFFICE Z HORRORYSTYCZNEGO DLA MNIE UTRUDNIENIA !THIS IS ALARM TOO!

Bogdan Perzyna Bogdan Perzyna

NIEMOŻNOŚĆ UŻYWANIA Z LIBRE OFFICE Z HORRORYSTYCZNEGO DLA MNIE UTRUDNIENIA !THIS IS ALARM TOO!

WITAJCIE !
ZAZNACZAM, ŻE DOTOWAŁEM LIBREOFFICE
WYSŁAŁEM NA ADRES [hidden email] Pytanie niby tylko po angielsku, ale to alarm dla fundacji o wygryzieniu jej z rynku biuro office - pakietów biurowych. Wyjaśnienie problemu jest dla mnie trudne nawet po polsku, ale załączę na końcu informację po angielsku. Najpierw po polsku. Z niewiadomych przyczyn (może złośliwych hakerów najętych przez konkurencję) zaczął mi się wyświetlać dokument obustronnie - czyli strony przeskakują meandrem - na początku udało mi się to zlikwidować instalując program Libreoffice od nowa - teraz jest to już nie możliwe - wraca do nabytych ustawień i nie potrafię zresetować do standardowych. Korzystania z takiego ustawienia meandrem odechciało mi się szybko i zacząłem używać innego pakietu biurowego - który dawniej pobrałem dla możliwości pisania po angielsku - nic z tego nie wyszło, ale mam pakiet biurowy w którym da się pisać - co dla mnie jest podstawą użytkowania pakietu.
proszę o podanie ustawień które przywrócą możliwość dla mnie w ogóle z Libreoffice - więc może i dla innych użytkowników. Podejrzewam, że jest to spowodowane wrogim działaniem informatyków konkurencji i trzeba zgłosić do biura do walki z cyberprzestępczością - jeśli Fundacja chce istnieć - można zbadać, czy ilość pobrań pakietu Libreoffice zmalała.
MOJA PRÓBA ALARMU PO ANGIELSKU:
SEND TO PROPER YOUR AUTHORITY OR TO CYBER BATTEL POLICE SCHLACHT ALARMA  - BATTEL ALARM TO YOUR FUNDATION !I MUST CLEAR - VERY GOOD HARD (BY HEART)  KNOW TO CAN USE LIBRE OFFICE WRITER CORRECTLY HOW PAGES HAVE IN ONE LINE (NORMAL - HABITUAL WARIANT SIMILAR TO ONLY ONE SIDE DOCUMENT) USED IN ALL WRITERS EDITORS NOT FOR GENIUS.
FROM THIS REASON (THIS NOT KNOWLEDGE I FROM PERHAPCE ONE YEAR I MUST USE OTHER BIURO OFFICE ALTHOUGH I PAY DONATION TO YOU. THINK YOU - IT IS STUPIDITY PAY FOR YOU DONATION.BOGDAN PERZYNA

ALARM BYŁ WYSŁANY ZE STRONYYahoo.com [hidden email] - a dotacje przeprowadzałem dla adresu z Interia.pl [hidden email]  Z trudem znalazłem kontakt jakikolwiek z Libreoffice - jakiś dla alarmów o cyberprzestępczości wobec Libreoffice powinien być. Rozumiem, że przestępstwo powinno zgłosić Libreoffice Foundation.MAM TEN INNY PAKIET OFFICE I WORDPADA I MOGŁEM NIE ZADAWAĆ SOBIE TRUDU - TAKICH RZECZY JAK ZADANIE SOBIE TRUDU PODANIE TEJ INFORMACJI PO PRZEJŚCIU ŚCIEŻKI STRATY ZDROWIA LIBREOFFICE NIE ROBI SIĘ CHYBA NAWET ZE WZGLĘDÓW RELIGIJNYCH NIE TYLKO Z PASJI KOMPUTEROWEJ, ALE JUŻ PRZESZEDŁEM TĄ ŚCIEŻKĘ STRATY ZDROWIA LIBREOFFICE I WYŚLĘ - NAJPIERW WYSŁAŁEM Z INTERII BY UNIKNĄĆ ŚCIEŻKI STRATY ZDROWIA LIBREOFFICE

Sławomir Sędyka Sławomir Sędyka

Re: NIEMOŻNOŚĆ UŻYWANIA Z LIBRE OFFICE Z HORRORYSTYCZNEGO DLA MNIE UTRUDNIENIA !THIS IS ALARM TOO!

Na początek proponuję zerknąć w prawy dolny róg okna aplikacji.
Zaraz obok suwaka powiększenia znajdują się trzy białe ikonki: "widok
jednej strony", "widok wielu stron" i "widok książki".
Od jakiegoś czasu Writer ma domyślnie włączony "układ wielu stron" jako
domyślny. Stąd na monitorach o proporcjach 16:9 strony "meandrują".

Rozwiązanie: Wybrać "Widok jednej strony" i cieszyć się życiem. :-)

Sławomir Sędyka

pon., 1 lip 2019 o 19:35 Bogdan Perzyna <[hidden email]>

Sławomir Sędyka