Opmaak tekstvak

Ivo ten Hagen Ivo ten Hagen

Opmaak tekstvak

Beste mensen,

Als ik een tekstvak invoer met een lijn eromheen, staat de tekst akelig
dicht op die lijn/kader. Naar mijn weten kon ik vroeger instellen in
zo'n vak wat de afstand toit de tekst was, maar ik kan die instelling
niet meer vinden. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

Met vriendelijke groet
Ivo ten Hagen

Ivo ten Hagen Ivo ten Hagen

Re: Opmaak tekstvak

Gevonden, het ging om een frame. Ik Danones functie van tekstvak dan niet, maar dat is voor later. Sorry voor de overbodige vraag

Met vriendelijke groet,
Ivo ten Hagen

> [...]
>
> Als ik een tekstvak invoer met een lijn eromheen, staat de tekst akelig dicht op die lijn/kader. Naar mijn weten kon ik vroeger instellen in zo'n vak wat de afstand toit de tekst was, maar ik kan die instelling niet meer vinden. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

Re: Opmaak tekstvak

Beste Ivo

Als je in de tekst in het tekstvak gaat staan, dan zie je boven in de
liniaal het witte vak en links zie je twee tegengestelde driehoekjes boven
elkaar.
Klik er met links op en houd de muisknop vast. Sleep dan een stukje naar
rechts en de ruimte tussen tekst en kader zal aangepast worden. Rechts
staat ook zo'n driehoekje. Daarmee kun je de rechterkant aanpassen.

Succes, Kees

Virusvrij.
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>