Otvorit subor - okno

pherkard pherkard

Otvorit subor - okno

Dobry den

Ked chcem v programe LO otvorit subor (ci uz povelom Ctrl+O, alebo cez
ikonu, alebo cez volbu subor/ otvorit) vzdy sa mi ukaze:

- minimalizovane okno. Aj ked si ho zvacsim na celu obrazovku a otvorim
subor, tak pri dalsom otvoreni, je znova male cca 10*10 cm.

- je mozne zmenit vyzor a spravanie okna "otvorit" na verziu ktora je bezna
vo windows? Nechapem preco mi v tomto okne v lavom poli stale zobrazuje
nejake v poli "miesta" nejake moje dokumentya nie pripojene disky a
adresare, , ked som nic take nevytvaral. Ked mam zapnutcych viac dskov a
pracujem s nimy, tak sa musim preklikavat cez ikonku cez podadresare a
adresare jedneho disku na druhy. Co je tedadost pracne a nachylne na omyl.

Za odpoved dakujem