Po aktualizacii LO na ver. 6.1.4.2 (x64) neviem najst ikony GALAXY

pherkard pherkard

Po aktualizacii LO na ver. 6.1.4.2 (x64) neviem najst ikony GALAXY

Pekny stedry den

Kedze sa postim, teda nejem az do stedrej vecere a navarene uz je, toz som
si sadol za NtB ze si porobim co som za rok nestihol a medziinym aj
aktualizaciu LO.

No a to som asi nemal robit. Prebehla v poriadku, ale v ponuke verzieĀ  6.1.
4.2 (x64) uz neviem najst ikony Galxy, na ktore som uz roky rokuce zvyknuty
a su aj na Open Office - ktory tiez pouzivam.

Vie mi niekto poradit, ci sa daju ikonky Galaxy niekde stiahnut a
doinstalovat

S prianim peknych a pokojnych sviatkov cakam hladny na odpoved

:>D