Problém

Pali X Pali X

Problém

Dobrý deň
Rád by som informoval o probléme Libre office.
Po zmene fontu mi spadol libre office . Zrejme nefungoval s niektorým z
fontov:  *SEgdt*, alebo *SEMonotxt* - asi sú tieto fonty súčasťou programu
Solid Edge. Potreboval som nimi prejisť napr pri zmene na font symbol. Po
vymazaní fontov ide Libre office v pohode.
Prajem pekný deň
Pali

Milos Sramek Milos Sramek

Re: Problém

Dňa 11.08.2011 14:08, Pali X  wrote / napísal(a):
> [...]
> Solid Edge. Potreboval som nimi prejisť napr pri zmene na font symbol. Po
> vymazaní fontov ide Libre office v pohode.

Dobrý deň,

možete mi tie fonty poslať, nech to vyskúšam? O ktorý operačný systém a
verziu LO ide?
pekný deň,
Milos

--