Problem z Office Impress po przymusowej aktualizacji windows 10

Marcin Jaraszek Marcin Jaraszek

Problem z Office Impress po przymusowej aktualizacji windows 10

Dzień dobry

Po ostatniej aktualizacji windows 10 która jest narzucona i niemożliwa do
usunięcia
(ta dodającą ikonę kontaktów w prawym górnym rogu)
Libre Office Impress stał się uciążliwy w użytkowniu a praca na nim wydłuża
się o kilka godzin.

Został usunięty pasek narzędzi edycji tekstu
(rozmiar czcionki, kursywa, styl czcionki, wyjustowanie itp, zamiast niego
narzuony
zostal pasek dodający jakieś infantylne funkcje "dodawanie
uśmieszków/serduszek
czy klocków 3d)

Uniemożliwia mi to wykonanie prezentacji pracy inżynierskiej która ma byc
gotowa na  24.02.18
Bardzo prosze o pomoc w załączniku przesyłam zrzut ekranu aktualnej wersji
Libre Offica
pasek narzędzi dodający zdziecinniałe badziewie został przeze mnie
wyłączony ale nie ma możliwości włączenia paska narzędzi odpowiedzialnego
za edycję wyglądu i rozmairu tekstu

Bardzo prosze o jak najszybszą pomoc.

Pozdrawiam Jaraszek Marcin

[image: Obraz w treści 1]

Wolny
od wirusów. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

credca credca

Re: Problem z Office Impress po przymusowej aktualizacji windows 10

hej

A która wersja LO?

teraz najnowsza to 6 coś tam, na grupie nie można przesłać obrazów

nie mam Windowsów więc z tym nie pomogę

sprawdzałeś w menu widok >toolbar layout?
lub menu widok > paski narzędzi?

lub spróbuj zainstalować najnowszą wersję

pzd

przemek