RE: automatische begin-hoofdletter afzetten

HCvdBurg HCvdBurg

RE: automatische begin-hoofdletter afzetten

Hallo Dick,

In Calc LO 6.1.4.2 wordt in Windows 10 in een cel de eerste kleine letter niet gewijzigd in een hoofdletter.
Kan dus misschien ook liggen aan het besturingssysteem. Anders helpt mogelijk:
Extra > Opties voor AutoCorrectie > Opties (tabblad) de optie Elke zin met een hoofdletter beginnen

Groetjes, Henk van der Burg

Re: automatische begin-hoofdletter afzetten

Ha Dick,

[hidden email] wrote on 1/13/19 10:01 PM:

> [...]
> Extra > Opties voor AutoCorrectie > Opties (tabblad) de optie Elke zin met een hoofdletter beginnen

Extra > AutoInvoer zit soms ook dwars. Maar in dit geval lijkt het
inderdaad op autocorrectie

> Van: Dick Stomp <[hidden email]>
> Vraag: is die Optie eigendom van Calc of van LibreOffice in het algemeen?

Sommige instellingen zijn specifiek voor Calc, maar de meeste worden
gedeeld met Writer. Jammer naar mijn mening.