Re: Kääntäminen Pootle+offline, ohjeita tarvitaan

Risto I. Jääskeläinen Risto I. Jääskeläinen

Re: Kääntäminen Pootle+offline, ohjeita tarvitaan

Hei!
Nyt näkyi tuo koko paketin lataus onnistuvan.
Onko nyt oletettavasti niin, että saa yksittäisen .po -tiedoston päivitettyä vai postitanko koko paketin sinulle Harri?
Minulle riittää, jos saan ne muokkaukseni yksittäisen tiedoston osalta vietyä Pootleen. Vain osa tiedostoistahan kaivannee Pootlen ulkopuolista muokkaamista (siis, että se on selvästi kätevämpi tapa).

t. Risto

--
Tutustu Saunalahden edullisiin liittymiin osoitteessa http://www.saunalahtifi/

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail [hidden email]
Ohjeita viestien laadintaan: http://wiki.documentfoundation.org/Netiquette
Listalle lähetetyt viestit arkistoidaan julkisesti, eikä niitä voi poistaa
Harri Pitkänen Harri Pitkänen

> [...]

> päivitettyä vai postitanko koko paketin sinulle Harri? Minulle riittää,
> jos saan ne muokkaukseni yksittäisen tiedoston osalta vietyä Pootleen.

Yksittäisen tiedoston päivityksen pitäisi onnistua, ainakin ennen on
onnistunut. Tosin tällä uudella Pootlella olen vienyt vain zip-paketteina
tiedostoja.

Voit toki lähettää tiedostot pakettina myös minulle, jos vaikuttaa siltä, että
et saa niitä itse päivitettyä takaisin Pootleen.

Harri