Re: LibO 64-bittinen, ohjeet?

Risto I. Jääskeläinen Risto I. Jääskeläinen

Re: LibO 64-bittinen, ohjeet?

Risto I. Jääskeläinen [[hidden email]] kirjoitti:

> [...]
>
> Voi olla, että olen sössinyt Mintin asetukset, mutta jos samaa vikaa on
> muillakin 64-bittisillä, niin sitten ...
>
> t. Risto
>
> __
> Tutustu Saunalahden edullisiin liittymiin osoitteessa http://www.saunalahtifi/
>

> --
> Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail [hidden email]
> Ohjeita viestien laadintaan: http://wiki.documentfoundation.org/Netiquette
> Listan arkisto: http://listarchives.libreoffice.org/fi/discuss/
> Listalle lähetetyt viestit arkistoidaan julkisesti, eikä niitä voi poistaa

Tämä oli kaiketi omien asennusviritysten aikaansaannosta. Ei esiinny enää, eikä ole kukaan muukaan nähnyt.

Hyvä näin.
Risto

[...]

Jussi Silvonen Jussi Silvonen

Re: LibO 64-bittinen, ohjeet?

Juu,

minullakin on yhdella koneella Mint ja hyvin näkyy suomalaiset ohjeet.

JusSi

Jussi Silvonen
Liiketie 14 B 4
00730 Helsinki