Re: Veranderingen opslaglocatie Handleidingen van LibreOffice

plaater plaater

Re: Veranderingen opslaglocatie Handleidingen van LibreOffice

Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste 2 versies, dan wel de laatst
gemaakte versie voor een oude release.

Op di 19 feb. 2019 08:56 schreef Kees Kriek <[hidden email]:

> [...]
> Handleiding voor Writer, staan er verschillende versies op de
> documentenpagina.
> Voor de Handleiding voor beginners bijvoorbeeld staan er versies voor
> LibreOffice 4.2, 5.0, 5.1, 5.2 en 6. De vraag is of het nuttig is om al de
> (oude) versies te behouden.
> Wellicht gebruikt niemand deze versie meer.
> Welke versies zijn nuttig om nog te publiceren?
> Voor sommige modules, zoals Calc, is de nieuwste versie 4.2. Die blijft
> natuurlijk staan tot er een nieuwe versie is. Daar wordt momenteel door de

Ivo ten Hagen Ivo ten Hagen

Re: Veranderingen opslaglocatie Handleidingen van LibreOffice

Ik zou kiezen voor de fresh en de still versies.

Met vriendelijke groet,
Ivo ten Hagen

> [...]
> gemaakte versie voor een oude release.

Re: Veranderingen opslaglocatie Handleidingen van LibreOffice

Hoi allen,

Dank voor je duidelijke uitleg en vraag, Kees

Ivo ten Hagen wrote on 2/19/19 11:59 AM:
> Ik zou kiezen voor de fresh en de still versies.

Het zou mooi zijn als de documentatie gelijk op gaat met de nieuwe
hoofdversies. Helaas lukt dat in de praktijk niet zo.

De twee laatste versies lijkt ook mij prima. En wie weet is dat soms
zoals Ivo voorstelt :)

Frits Siewers Frits Siewers

Re: Veranderingen opslaglocatie Handleidingen van LibreOffice

Ik zou zegen de laatste 3 versies 5.1 . 5.2 .  en 6.????
sommige oudere Linux versies worden nog 1 A 2 jaar ondersteund
Ubuntu  14.04 nog 2 maanden 16.04 nog 2  jaar  Heeft versie 5.2 ??
Ondersteuning voor Ubuntu L.T.S. is 5 jaar
Ubuntu 18.04  Heeft LibreOffice Versie: 6.0.7.3

Mvg
Frits S

  Mvg
  Frits Siewers