Re: 'count' missing in pivot dialog

robertobakker robertobakker

Re: 'count' missing in pivot dialog

> Hi,
>
> The pivot dialogue looks very different from what I see on internet. This
> would not be a problem, but I cannot choose 'count'.
> So, what do I do. Here a PrtScn (is in Dutch, I hope it can be understood
> with the English words on the same fields).
>
> Thank you in advance,
>
> Roberto

robertobakker robertobakker

Re: 'count' missing in pivot dialog

Nu ook in het Nederlands:

De draaitabel-dialoogvenster ziet er heel anders uit met wat ik op internet
zie. Dit zou geen probleem moeten zijn, maar ik kan niet 'aantal' kiezen
onder 'opties'.
Wat kan ik doen? Zie een PrtScn van de draaitabel.
Alvast bedankt,

Roberto

Op ma 27 aug. 2018 om 16:46 schreef P. Roberto Bakker <
[hidden email]>:

> [...]
> So, what do I do. Here a PrtScn (is in Dutch, I hope it can be understood
> with the English words on the same fields).

Dag Roberto,

P. Roberto Bakker wrote on 08-10-18 07:39:
> Nu ook in het Nederlands:

Dat helpt op deze lijst ;)

> De draaitabel-dialoogvenster ziet er heel anders uit met wat ik op internet

waar?

> zie. Dit zou geen probleem moeten zijn, maar ik kan niet 'aantal' kiezen
> onder 'opties'.
> Wat kan ik doen? Zie een PrtScn van de draaitabel.

Bijlagen worden niet meegezonden naar de lijst.
Dus je moet of ergens een afbeelding op internet plaatsen (*) of een
heel duidelijke omschrijving geven van wat je zoekt.

*) bijv. https://img42.com/
of https://pasteboard.co/

Re: 'count' missing in pivot dialog

Op ma 8 okt. 2018 om 07:40 schreef P. Roberto Bakker <
[hidden email]>:

> Nu ook in het Nederlands:

Beste  Roberto

Ik heb niet (direct) het antwoord op je vraag, maar het volgende kan helpen
je antwoord door iemand te laten geven:
Welke versie van LibreOffcie gebruik je
Welk besturingssysteem gebruik je
Waar op internet vind je het dialoogvenster waarmee je het vergelijkt.

En als laatste. Bijlagen worden niet meegezonden naar de mailing-lijst.

Groeten, Kees

> <users%[hidden email]>
> <https://wiki.documentfoundation.org/Netiquette>
> <https://listarchives.libreoffice.org/nl/users/>
> <https://www.documentfoundation.org/privacy>

Re: 'count' missing in pivot dialog

Hi Roberto

Ik denk dat ik het al zie.
Als je een item naar het vak Gegevensvelden sleept staat daar als
berekening standaard Som-waarden.
Als je daarop dubbelklikt krijg je een lijst met mogelijkheden.
Daar kun je onder meer kiezen voor Aantal.
Is dat wat je bedoelt?

Vr. groet,
Kees

Op ma 8 okt. 2018 om 08:59 schreef Kees Kriek <[hidden email]>:

> [...]
> Waar op internet vind je het dialoogvenster waarmee je het vergelijkt.
>
> En als laatste. Bijlagen worden niet meegezonden naar de mailing-lijst.

Hi Kees,

Ja, het heeft gewerkt!
En dat bedoelde ik inderdaad.

Veel dank,