Rejestracja makra

Radek Zieliński Radek Zieliński

Rejestracja makra

Dzień dobry,

mam najnowszą wersję LibreOffice (3.5.3.2), niestety nie działa w niej
funkcja rejestracji makra. W menu narzędzia/makra w ogóle nie ma tej
opcji, próbowałem też dodać ją do paska narzędzi (taka opcja co prawda
istnieje ale odpowiedni przycisk nie pojawia się na pasku) i przypisać
do niej skrót klawiaturowy (wtedy włącza się rejestracja, ale przycisk
zakończenia jest nieaktywny).

Czy można coś z tym zrobić - zależy mi na przypisaniu skrótu do
niektórych znaków specjalnych, których używam w pracy, a rejestracja
odpowiedniego makra to chyba jedyny sposób, by to zobić? Będę wdzięczny
za pomoc,

z poważaniem,
Radek Zieliński

Konrad K. Konrad K.

Re: Rejestracja makra

Witam

Narzędzia -> Opcje -> Ogólne -> zaznacz Uruchom niestabilne funkcje
http://openofficeorgpl.blogspot.com/2007/10/wstawianie-znakw-specjalnych-za-pomoc.html

--
Z poważaniem
Konrad Kmieciak

Dnia poniedziałek, 28 maja 2012 14:42:53 Radek Zieliński pisze:

> [...]
> niektórych znaków specjalnych, których używam w pracy, a rejestracja
> odpowiedniego makra to chyba jedyny sposób, by to zobić? Będę wdzięczny

Dziękuję bardzo, działa!