SV: [da-dansk] SV: [da-dansk] SV: [da-dansk] kr vs kr.

esben_aaberg esben_aaberg

SV: [da-dansk] SV: [da-dansk] SV: [da-dansk] kr vs kr.

Hej René
Der er også 2 muligheder for at vælge DKK, hvor DKK dog står efter valutatallet. En 3. mulighed er at man selv laver sin valutaformatering.
/Esben

Fra: "Jesper Laugesen" <[hidden email]>
Til: <[hidden email]>
Emne: [da-dansk] SV: [da-dansk] kr vs kr.
Dato: tor., aug. 11, 2016 14:54

Det gør man også - på listen (som i "DKK kr. Dansk").

Ændringen er i formateringen af valuta i celler: Fra "kr 1.000,00" til
"kr. 1.000,00"

/Jesper