Sjablonen

Ivo ten Hagen Ivo ten Hagen

Sjablonen

Vanwege een oude onderwerptitel is deze misschien in de vergetelbak
geraakt. Heeft iemand nog suggesties?

Onder extra, opties, paden heb ik alle paden naar sjablonen verwijderd
en er mijn eigen pad ingevuld. Er staat nu dus maar één pad. Als ik via
een sjabloon een document wil aanmaken, laat LO mijn lijstje zien onder
het vensternaam "Sjablonen en documenten - Mijn Sjablonen", maar met de
cursor op zandloper. Na enige tijd (5-10s) komt er in hetzelfde venster
op de plaats van mijn sjablonen een aantal mappen te staan. De
venstertitel is aangepast met  "Sjablonen en documenten - Sjablonen". Ik
kan nu op de map Mijn Sjablonen klikken en de oorspronkelijke lijst
wordt weer zichtbaar. Zoals ik dat bedoeld heb.

Hoe kan ik deze omslachtige weg overslaan?

Ivo

VLB1 VLB1

Re: Sjablonen

Beste Ivo,

Deze bug melding bedoel je? Is reeds al gemeld.

Bug 46194 -"Templates and Documents -> Templates" won't keep "My
Templates" open

Groet Frank

Op 21-2-2012 20:36, Ivo ten Hagen schreef:

> [...]
> wordt weer zichtbaar. Zoals ik dat bedoeld heb.
>
> Hoe kan ik deze omslachtige weg overslaan?

Ivo ten Hagen Ivo ten Hagen

Re: Sjablonen

Beste Frank,

Het lijkt inderdaad om dezelfde te gaan. Ik was nog nooit in bugzilla
geweest en moest me eerst registreren. ;-)

groet
Ivo