Sjablonen

Ivo ten Hagen Ivo ten Hagen

Sjablonen

Beste mensen,

Ik kan niet meer bij mijn sjablonen. Ik moest de paden voor LO 4.4.0.3
opnieuw instellen (oude gegevens waren weg) maar kan geen sjablonen meer
gebruiken. Heeft iemand een idee?

Ivo

VLB1 VLB1

Re: Sjablonen

Beste Ivo,

Als het goed is heeft LO in de gebruikersprofiel een nieuwe map 4
aangemaakt en staat er nog een map 3.
Als je vanuit de map 3 de map "template" kopieert naar map 4 dan zal je
ze weer kunnen gebruiken.

groet Frank

Ivo ten Hagen schreef op 2013-02-08 06:26:
> [...]
> 4.4.0.3 opnieuw instellen (oude gegevens waren weg) maar kan geen
> sjablonen meer gebruiken. Heeft iemand een idee?

Re: Sjablonen

Ik denk dat je het best even kunt kijken of het gebruikersprofiel goed is
aangemaakt.
Kijk even inde map C:\........\AppData\Roaming\LibreOffice\4\user\template
of daar je sjablonen staan.
Als het goed is, is er ook nog een map met het profiel van '3'.
Misschien zijn de sjablonen daar nog uit te halen.

Ik heb overigens geen problemen met het gebruikersprofiel ervaren.

Suc6, Kees

2013/2/8 Ivo ten Hagen <[hidden email]>

> [...]
>
> Ik kan niet meer bij mijn sjablonen. Ik moest de paden voor LO 4.4.0.3
> opnieuw instellen (oude gegevens waren weg) maar kan geen sjablonen meer

Ivo ten Hagen Ivo ten Hagen

Re: Sjablonen

Mijn sjablonen staan op een netwerkschijf. Daarom pas ik het pad aan
(extra, opties, LibreOffice, paden) waar ik het juiste pad in zet
(T:\instellingen]sjablonen) onder Windows 7.
De door jou aangeduide paden zijn bij mij allebei leeg.

Op 8-2-2013 9:42, Kees Kriek schreef:

> [...]
> Misschien zijn de sjablonen daar nog uit te halen.
>
> Ik heb overigens geen problemen met het gebruikersprofiel ervaren.

Re: Sjablonen

Op 8 februari 2013 09:48 schreef Ivo ten Hagen <[hidden email]> het volgende:

> [...]
> (T:\instellingen]sjablonen) onder Windows 7.
> De door jou aangeduide paden zijn bij mij allebei leeg.

Oké. Als het pad wat je hebt ingesteld juist is en de sjablonen daar staan
en je ze toch niet kan gebruiken, weet ik ook helaas het antwoord niet.
Misschien één van de anderen?

Ivo ten Hagen Ivo ten Hagen

Re: Sjablonen

Ik doe het al vele versies zo. Ik was verrast dat versie 4 de paden niet
overnam, maar dacht het te kunnen herstellen.

Op 8-2-2013 9:56, Kees Kriek schreef:

> Oké. Als het pad wat je hebt ingesteld juist is en de sjablonen daar staan
> en je ze toch niet kan gebruiken, weet ik ook helaas het antwoord niet.
> Misschien één van de anderen?

Re: Sjablonen

Hoi Ivo,

Ivo ten Hagen wrote (08-02-13 06:26)

> Ik kan niet meer bij mijn sjablonen. Ik moest de paden voor LO 4.4.0.3
> opnieuw instellen (oude gegevens waren weg) maar kan geen sjablonen meer
> gebruiken. Heeft iemand een idee?

ALs je het pad aanpast in de opties, zoals je in de andere mail schreef,
zouden de sjablonen in het venster beschikbaar moeten zijn.
Is dat niet zo, dan is het een bug...

Verder heeft iemand bedacht dat het handig is om het menu Bestand >
Sjablonen te verwijderen en dat alles te doen via Bestand > Nieuw >
Sjablonen.

HTH & groet,

  - Cor
  - http://nl.libreoffice.org