Slovenske slovniky na kontrolu pravopisu

LacaK LacaK

Slovenske slovniky na kontrolu pravopisu

Dobry den,

je mozne sa nejako zapojit do vylepsenia slovenskych slovnikov?
Napriklad niektore slova v slovenskom texte mi podciarkuje ako chybne a
ked pravym tlacitkom kliknem na to slovo tak mi ponukne zoznam
alternativ, ktory ale obsahuje to slovo len cez "-". Napriklad:

- "odrážajúcimi" podciarkne a ako alternativy ponuka "odrážajúci mi" a
"odrážajúci-mi"
alebo
- "prislúchajúca" podciarkne a ponuka "prislúchajú ca", "prislúchajú-ca"
a "prislúchajúc a"

Cize slova su v slovniku len majú bud "medzeru" alebo "-" v slove.

Znamena to, ze LO musí mať v slovniku všetky variacie a nevie si poradiť
s tym, ze
"prislúchajúca" = "prislúchajú ca" = "prislúchajú-ca" = "prislúchajúc a"

Dik

L.