Starten met macro's

Allen

Ik heb de Handleiding voor beginners 'Starten met Macro's' vertaald en
opgemaakt in LibreOffice opmaak.
Het is gebruikelijk dat een hoofdstuk wordt nagelezen alvorens het te
publiceren.
Wie heeft er zin en tijd om dit hoofdstuk voor me na te lezen op
taal/typ-fouten en onduidelijkheden?

Vriendelijke groet,
Kees

rob viester rob viester

Re: Starten met macro's

Beste Kees,

Hoewel ik al jaren met LB - inmiddels versie 4.4.2.2 - werk, gebruik ik
zelden tot niet makro's.
Kortom, een kritsche makro-newbie die graag je hoofdstuk wil screenen.

Met vriendelijke groet,
Rob

Kees Kriek schreef op 19-4-2015 om 09:12:

> [...]
> publiceren.
> Wie heeft er zin en tijd om dit hoofdstuk voor me na te lezen op

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.

Willem075 Willem075

Re: Starten met macro's

Dag Kees,

Ja, heb wel enige ervaring met LibreOffice macro's en wil dat wel doen.

Vriendelijke groet,
Willem

Op 19-04-15 om 09:12 schreef Kees Kriek:

> [...]
> publiceren.
> Wie heeft er zin en tijd om dit hoofdstuk voor me na te lezen op

spidey-westland spidey-westland

document geschikt maken voor Imac

Hallo "users",Ik maak mijn documenten op met LibreOffice writer en sla deze op als
    odt file en ook als docx file.Als ik deze files stuur naar een gebruiker met een Imac computer dan
    ontvang ik opmerkingen:Kan deze file niet openen.Soms wordt die file wel geopend maar niet zo als dit opgemaakt in
    LibreOffice writer.Wie heeft een goede tip?--Met vriendelijke groet,[hidden email]

Jan_Kol Jan_Kol

Re: document geschikt maken voor Imac

Kortste klap:  Laar deze persoon LO op zijn Mac installeren en doe alles
in LO formaat...
LO voor de Mac staat hier:
https://nl.libreoffice.org/ondersteuning/installatie/macintosh/.

Het schijnt, dat zelfs met MS Office voor Windows gemaakte documenten
problemen geven met MS Offie op de Mac, zo las ik toen ik wat zocht naar
een oplossing voor je probleem (en dan te bedenken dat Word en Excel er
al waren voordat Windows bestond.....).  Daarom is mijn idee, gebruik op
beide LO.

Jan

SPW schreef op 09-05-2015 om 11:04:
> [...]
>      LibreOffice writer.Wie heeft een goede tip?--Met vriendelijke groet,[hidden email]

Bedankt voor de snelle info.Zal dit voorstellen en als hij dit goed vindt dan ga ik daar het
      installeren.groetWimOp 09-05-15 om 11:50 schreef Jan Koll:
[...]
      bestond.....).  Daarom is mijn idee, gebruik op beide LO.Janelijke groet,[hidden email] email is gecontroleerd door CAIWAY Internet Virusvrij.Voor meer inforSPW schreef op 09-05-2015 om 11:04:Hallo "users",Ik maak mijn documenten op
[...]
        vriendelijke groet,[hidden email]--Met vriendelijke groet,[hidden email]