Suxerencia funcionalidade

David Vázquez David Vázquez

Suxerencia funcionalidade

Ola a todos,
acabo de rexistrarme nesta lista. Estiven mirando e nalgunha mensaxe comentades que se poden facer suxerencias de novas features aquí mesmo así que aí vou.
A miña suxerencia é que se inclúa unha opción de "Current page" ou "Páxina actual" na ventá de impresión.
Actualmente só existen as opcións de "Todas as páxinas", un intervalo de páxinas ou "Selección" cando tes seleccionado algún texto.
Eu creo que sería útil incluír unha opción de "Páxina actual" porque é algo que se fai moi a miúdo.
Tal e como está agora, poderíase imprimir a páxina actual escribindo o número desa páxina na sección de rango pero creo que é pouco práctico.

Un saúdo.
Anton Meixome Anton Meixome

Re: [gl-discuss] Suxerencia funcionalidade

2011/9/29 David Vázquez <[hidden email]>:

> [...]
> Tal e como está agora, poderíase imprimir a páxina actual escribindo o
> número desa páxina na sección de rango pero creo que é pouco práctico.

A min paréceme ben aínda que o cadro onde aparece xa está bastante sobrecargado.
Máis opinións. Se non vedes contraindicacións maiores pasarei a
comentala como suxestión nas listas de desenvolvemento.

Un saúdo,

Antón

--
Antón Méixome - TDF member 105
Blog about Galician Office Suite

Leandro Regueiro Leandro Regueiro

2011/10/5 Anton Meixome <[hidden email]>:

> [...]
> Máis opinións. Se non vedes contraindicacións maiores pasarei a
> comentala como suxestión nas listas de desenvolvemento.

Pode ser útil. Se ese cadro está sobrecargado coméntallo tamén aos
desenvolvedores, que seguro que atopan un xeito de non mostrar
directamente todas as opcións dispoñíbeis.

Deica