Version 3.5 julkaisutiedote

Harri Pitkänen Harri Pitkänen

Version 3.5 julkaisutiedote

3.5 on julkaistu, mutta julkaisutiedote on vielä kirjoittamatta. Jos joku
haluaa tässä auttaa, niin kannattaa ilmoittaa asiasta heti tänne listalle ja
ryhtyä kirjoittamaan tiedotetta wikiin. Lataussivu on jo päivitetty, mutta
joudun poistumaan muutamaksi tunniksi ja palaan asiaan joskus klo 19 aikaan.
Jos siihen mennessä ei kukaan ole aloittanut tiedotteen kirjoittamista, teen
sen itse (en wikissä). Tarkoitus on saada tiedote ulos vielä tämän illan
aikana.

Uusia ominaisuuksia käsittelevä sivu vaatii myös päivitystä.

Harri

--
Ohjeet listalta poistumiseksi: E-mail [hidden email]
Ohjeita viestien laadintaan: http://wiki.documentfoundation.org/Netiquette

Otto Kekäläinen Otto Kekäläinen

Re: Version 3.5 julkaisutiedote

Moi,

Joko tiedote lähti? En valitettavasti enää muista tiedotesivun urlia,
joten en heti osaa tarkistaa.
Jos tiedote ei vielä mennyt, voisin oikolukea ja hoitaa lähetyksen
samalla jakelulla, jolla viime syksynkin tiedote meni.

14. helmikuuta 2012 16.05 Harri Pitkänen <[hidden email]> kirjoitti:

> [...]
> Listan arkisto: http://listarchives.libreoffice.org/fi/discuss/
> Listalle lähetetyt viestit arkistoidaan julkisesti, eikä niitä voi poistaa

Otto Kekäläinen                   []         [hidden email]
Finnish Team Coordinator        [][][]  GPG/PGP 0xB7F7E4E1
Free Software Foundation Europe   ||      +358 44 566 2204
http://www.fsfe.org/                      [hidden email]

[...]

Vastaan itselleni että olihan se linkki tiedotteeseen jo näyvissä
julkisella etusivulla..
http://fi.libreoffice.org/home/tiedotteet/2012-02-14/

Ampparit.com:ia selatessa en tosin huomannut kuin yhden läpimenon:
http://www.tietokone.fi/uutiset/paivan_softa_ilmaistoimiston_uusi_versio