Verstümmelung einer englischen Seite im Wiki | Fwd: The Document Foundation Wiki page AutoFormat templates in Calc has been changed by Mariana Pumrlová

LO.Harald.Berger@t-online.de LO.Harald.Berger@t-online.de

Verstümmelung einer englischen Seite im Wiki | Fwd: The Document Foundation Wiki page AutoFormat templates in Calc has been changed by Mariana Pumrlová

Hallo *,

die unten aufgeführte E-Mail kam bei mir an.
Betrifft die neuen Wiki-Seiten mit Übersetzungsassistent.
Jemand hat den ersten Absatz "Forword" auf der englischen Seite in
Tschechisch *überschrieben*.
So ist die "Übersetzung" vom System her nicht gedacht!

Kann da bitte jemand eingreifen. Danke.

Freundliche Grüße
Harald

Betreff: The Document Foundation Wiki page AutoFormat templates in Calc
has been changed by Mariana Pumrlová
Datum: Sun, 17 May 2020 17:05:02 +0000
Von: The Document Foundation Wiki <[hidden email]>
Antwort an: [hidden email]
An: Harald Berger <[hidden email]>

Dear Harald Berger,

The The Document Foundation Wiki page AutoFormat templates in Calc has
been changed on 2020-05-17 by Mariana Pumrlová, see
https://wiki.documentfoundation.org/AutoFormat_templates_in_Calc for the
current revision.
To view this change, see
https://wiki.documentfoundation.org/index.php?title=AutoFormat_templates_in_Calc&diff=next&oldid=259772

For all changes since your last visit, see
https://wiki.documentfoundation.org/index.php?title=AutoFormat_templates_in_Calc&diff=0&oldid=259772

Editor's summary: -
Contact the editor:
mail: https://wiki.documentfoundation.org/Special:EmailUser/Mpumrlova
wiki: https://wiki.documentfoundation.org/User:Mpumrlova

There will be no other notifications in case of further activity unless
you visit this page while logged in. You could also reset the
notification flags for all your watched pages on your watchlist.

Your friendly The Document Foundation Wiki notification system

--
To change your email notification settings, visit
https://wiki.documentfoundation.org/Special:Preferences

To change your watchlist settings, visit
https://wiki.documentfoundation.org/Special:EditWatchlist

To delete the page from your watchlist, visit
https://wiki.documentfoundation.org/WikiAction/unwatch/AutoFormat_templates_in_Calc

Feedback and further assistance:
https://www.mediawiki.org/wiki/Special:MyLanguage/Help:Contents

Eike Rathke-2 Eike Rathke-2

Re: Verstümmelung einer englischen Seite im Wiki | Fwd: The Document Foundation Wiki page AutoFormat templates in Calc has been changed by Mariana Pumrlová

moin LO.Harald.Berger,

am Sonntag, 2020-05-17 19:27:47 +0200, schrieb [hidden email]:

> Jemand hat den ersten Absatz "Forword" auf der englischen Seite in
> Tschechisch *überschrieben*.
> So ist die "Übersetzung" vom System her nicht gedacht!

Es ist ein Wiki, mache doch einfach die Bearbeitungen der Seite
rueckwaerts rueckgaengig. Und vielleicht einen freundlichen Hinweis auf
der User-Diskussionsseite der Bearbeiterin hinterlassen.

  Eike

--
GPG key 0x6A6CD5B765632D3A - 2265 D7F3 A7B0 95CC 3918  630B 6A6C D5B7 6563 2D3A

LO.Harald.Berger@t-online.de LO.Harald.Berger@t-online.de

Re: Verstümmelung einer englischen Seite im Wiki | Fwd: The Document Foundation Wiki page AutoFormat templates in Calc has been changed by Mariana Pumrlová

Hallo Eike,

danke für dein Hinweis.

Am 18.05.2020 um 18:40 schrieb Eike Rathke:

> [...]
> rueckwaerts rueckgaengig. Und vielleicht einen freundlichen Hinweis auf
> der User-Diskussionsseite der Bearbeiterin hinterlassen.

Werde ich mal probieren. Ich war mir nicht ganz sicher, ob ich da
einfach eingreifen soll.

Meine Vermutung ist, dass die Autorin einfach nicht wusste, wie Sie eine
Seite für ihre Sprache anlegen soll.

Vielleicht werde ich das auch gleich mit erledigen.

>    Eike

Freundliche Grüße

Harald

Re: Verstümmelung einer englischen Seite im Wiki | Fwd: The Document Foundation Wiki page AutoFormat templates in Calc has been changed by Mariana Pumrlová

Hi,

thanks @all.

Best regards

Harald