Vertalen van UI en Help 4.4

Allen

Zoals je wellicht weet wordt LibreOffice 4.4 ontwikkeld.
Nu is er ook weer heel wat te vertalen op de Pootle-server voor de UI en de
Help. Wegens omstandigheden is het vertaalteam tijdelijk erg klein. (alleen
ik).
Als je even wat tijd hebt zou het geweldig zijn om met het vertalen van
deze UI en Help te helpen.

Vriendelijke groet,
Kees

Guy Voets Guy Voets

Re: Vertalen van UI en Help 4.4

Hallo Kees,

Ik heb een tijd geleden meegewerkt aan het vertalen van handleidingen voor
LO. Moest me daaruit terugtrekken wegens andere bezigheden, maar die zijn
nu over. Ik denk dat ik dus wel een handje kan toesteken, maar heb nooit
via Pootle gewerkt, dus dat zou je me even moeten uitleggen...

Let's give it a try, shall we?

vriendelijke grorten,
Guy

Op 24 november 2014 16:13 schreef Kees Kriek <[hidden email]>:

> [...]
> ik).
> Als je even wat tijd hebt zou het geweldig zijn om met het vertalen van

Guy
using LibO 4.0.3 on a iMac Intel DualCore MountainLion 10.8.3
Dodoes can't afford to have headaches

Re: Vertalen van UI en Help 4.4

Hi Cor

Kan jij een account voor Guy 'regelen'?
Dan kan ik daarna wel wat uitleg geven.

Vr gr Kees

Kees Kriek wrote on 25-11-14 12:13:

> Kan jij een account voor Guy 'regelen'?
> Dan kan ik daarna wel wat uitleg geven.

nimantuis is al geregistreerd..
Dus https://translations.documentfoundation.org zou toegang moeten geven.

- vrijwilliger http://nl.libreoffice.org
- volunteer http://www.libreoffice.org
- The Document Foundation Membership Committee Member

Re: Vertalen van UI en Help 4.4

Op 25 november 2014 21:01 schreef Cor Nouws <[hidden email]>:

> Beste Guy

Kun je via onderstaande link inloggen, of weet je het wachtwoord niet meer?

Groeten, Kees

> [...]
> - vrijwilliger http://nl.libreoffice.org
> - volunteer http://www.libreoffice.org
> - The Document Foundation Membership Committee Member

Guy Voets Guy Voets

Re: Vertalen van UI en Help 4.4

Hoi Kees,

Kan inloggen, maar heb onvoldoende rechten om verder te gaan...

mvg,
Guy

Op 26 november 2014 12:21 schreef Kees Kriek <[hidden email]>:

> [...]
> 80A6

Guy
using LibO 4.0.3 on a iMac Intel DualCore MountainLion 10.8.3

Hoi Guy,

Guy Voets wrote on 26-11-14 15:14:

> Kan inloggen, maar heb onvoldoende rechten om verder te gaan...

Volgens de administratie in pootle kan je vertalingen nakijken,
voorstellen en invoeren. Maar als je echt niets kunt, moeten we de
beheerder van de applicatie vragen om te onderzoeken wat er kan zijn.

vr. groeten,