Vraag over Rechtenvrije Muziek bij YouTube.

Anton Doove Anton Doove

Vraag over Rechtenvrije Muziek bij YouTube.

*Beste Mensen.*Ik heb SlideShows en Powerpoint-Presentaties,waaronder van*Impress*,maar*zonder*  muziek.
Graag wil ik een Impress-Presentatie bij YouTube plaatsen,maar daartoe beschik ik niet over de passende rechtenvrije muziek.
Ik kan echter*on*mogelijk die hoge bedragen van Auteursrechten betalen voor passende muziek per Presentatie.
Uiteraard wordt dat dan een saaie vertoning,dus ik wil weten*of*  YouTube mij kan helpen aan rechtenvrije muziek,want anders hoef ik niets te plaatsen.
/*Wie*kan mij hierover nader informeren met vermelding*hoe*  ik aan die rechtenvrije//  //muziek kan komen*als*die optie inderdaad bestaat./                                    Ik weet hier*niets*van af.
Daarom vraag ik hier in deze mailgroep om nadere informatie,want ik wil graag mijn zelfgemaakte presentaties van passende muziek kunnen voorzien,*als*dat zou kunnen  na tips uit deze groep van ervaren Impress-gebruikers die hun presentaties wellicht ook bij YouTube plaatsen.
Mocht dit*niet*  mogelijk zijn,dan is het zinloos om mijn presentaties bij YouTube te plaatsen zonder passende muziek,want ik*kan*  geen auteursrechten betalen.
Daar is mijn AOW/AIO-uitkering niet voor bedoeld,waaraan ik mij wel heb te houden,dus*als*  er*geen*  rechtenvrije muziek beschikbaar is,plaats ik niets.
Er is dan geen andere keuze voor mij,want voor mij is het*geen*  kwestie van*"moeten"*,maar*als**  *het*met*  muziek  kan is het wel leuker en dan leeft het meer. Dat is mijn visie.
Graag dank ik jullie voor de mogelijke reacties met mijn vriendelijke groeten./*Anton Doove.*/

drek drek

Re: Vraag over Rechtenvrije Muziek bij YouTube.

Beste Anton,

Ik las in een ander bericht van jou, dat je nog geen antwoord hebt op
onderstaande mail. Dit komt waarschijnlijk omdat de vraag niet slaat op
LibreOffice (maar op rechtenvrije muziek) en dat het antwoord op jouw
vraag vrij gemakkelijk via verschillende zoekmachines te beantwoorden
is, bijvoorbeeld via [1].

[1] http://lmgtfy.com/?q=rechtenvrije+muziek+downloaden

Groeten, André

Op 16-01-13 22:30 schreef Anton Doove:

> [...]
> leuker en dan leeft het meer. Dat is mijn visie.
> Graag dank ik jullie voor de mogelijke reacties met mijn vriendelijke

Anton Doove Anton Doove

Re: Vraag over Rechtenvrije Muziek bij YouTube.

*Beste Andrè. *Je bent *fantastisch* met deze link waarvan ik die pagina
gauw zal opslaan en voorzien van een bladwijzer om het makkelijk terug
te kunnen vinden.
   Ook zal ik de muziek uitzoeken voor mijn Slideshows en
Powerpoint-Presentaties,waarvoor ik je heel vriendelijk dank,want
hiermee kan ik weer even verder.

   Vriendelijke groeten van /*Anton Doove.*/