autoinvullen

Detollenaere Patrick Detollenaere Patrick

autoinvullen

Kan het autoinvullen van bvb een kolom namen van klanten overgenomen
worden naar een ander odf blad of open document calc  file; en hoe moet
dat ?

patdet

VLB1 VLB1

Re: autoinvullen

Beste patdet,

ja dat kan.
Het eenvoudigst is als je beide bladen/bestanden open hebt.
In een cel staan en dan beginnen met "=" en vervolgens de cel van het
andere blad/bestand kiezen en enter.
Er staan dan een verwijzing naar het blad/bestand waar het opgeslagen
staat. Belangrijk is wel dat het bestand op de juiste adres verwijzing
blijft staan.

Dit kan je ook combineren met diversen formules om de juiste gegevens
in de juiste cel te krijgen.

groet Frank

Detollenaere Patrick schreef op 2013-05-16 09:56:
> [...]
> moet dat ?
>
> patdet

Detollenaere Patrick Detollenaere Patrick

Vriendelijk bedankt voor het vlug beantwoorden van mijn vraag.