chyba kotrola gramatiky Vista

ovdbudzel ovdbudzel

chyba kotrola gramatiky Vista

Dobrý deň

Chcel by som vám nahlásiť problémy s kontrolou gramatiky v Libre Office
na operačnom systéme Windows Vista Home premium, kde mám nefunkčnú
kontrolu pravopisu slovenčiny. Iné jazyky fungujú. Taktiež som si
všimol, že v menu *nastavenia jazyka- jazyk- *v položke východzí jazyk
dokumentu, pred výberom *slovenčina, *chýba logo abc.

Pekný deň praje Štefan Budzeľ

Milos Sramek Milos Sramek

Re: chyba kotrola gramatiky Vista

Dňa 27.02.2012 10:05, ovdbudzel  wrote / napísal(a):
> Dobrý deň
Dobrý deň, najskôr sa chcem spýtať, ako a odkiaľ ste si LO nainštalovali
a ktorú verziu. Používali ste aj staršiu verziu LO a bolo to tam v poriadku?

Pekný deň
Miloš Šrámek

> [...]
> som si všimol, že v menu *nastavenia jazyka- jazyk- *v položke
> východzí jazyk dokumentu, pred výberom *slovenčina, *chýba logo abc.

email&  jabber: [hidden email]