[da-dansk] Afventende forslag

scootergrisen scootergrisen

[da-dansk] Afventende forslag

Jeg har indsendt en del forslag på
https://translations.documentfoundation.org/da/ som nogen gerne må
gennemgå hvis i skulle have lyst.

Det er lidt irriterende at jeg skal forslå samme rette 3 gange. I
master, 5.4 og 6.0. Ved ikke om jeg bare skal forslå ting i master kun.

Re: [da-dansk] Afventende forslag

Jeps, der er nye strenge i 'master', hvilket bliver til 6.1 på et tidspunkt.
Desuden er der påbegyndt oprydning, hvilket er en rigtig god idè. Tak for
det initiativ.

Jeg har behandlet en del forslag, men dog ikke alle.

Mvh.
Leif